skruf Skrevet 4. juni 2012 #21 Skrevet 4. juni 2012 *flirer* Høres ut som et godstykke han der mannen din. Og han har rett, sta kvinnfolk. Jupp.....gift med meg, så han har å dragest med når det kommer til stahet:-)
Silfen Skrevet 4. juni 2012 Forfatter #22 Skrevet 4. juni 2012 Det kan være brudd i 1.metatars (beinet som fortsetter etter stortåen og danner fotbladet). Disse skal ofte behandles med gips for å unngå at bruddet heles skjevt slik at man får en feilstilling. Feilstillinger her kan gi mange plager etter tilheling av bruddet, siden dette beinet bærer mye vekt. Ville absolutt oppsøke lege og få tatt bilde så fort som mulig, slik at det kanskje er mulig å gjøre noe med dette nå. Men må det ikke litt til for å brekke, egentlig? Jeg vet ikke hvordan jeg gjorde det engang. Jeg var og badet og plutselig hadde jeg dritvondt i tåområdet. Brekker man ting bare av å trakke litt feil eller noe? Jeg føler meg skikkelig hypokonder.
Silfen Skrevet 27. september 2012 Forfatter #23 Skrevet 27. september 2012 Vel. Jeg gjorde aldri noe med dette. Det gikk liksom over etter et par uker. Men innimellom har jeg hatt småvondt litt lenger bak, dvs på den buen bak tærne, midt inni. Nå har jeg det igjen. Det er ingenting å legge seg ned og dø for, men det er ubehagelig når jeg går eller trykker mot området. Noen som har hørt om noe lignende?
Fame Skrevet 17. februar 2019 #24 Skrevet 17. februar 2019 På 27.9.2012 den 16.51, Silfen skrev: Vel. Jeg gjorde aldri noe med dette. Det gikk liksom over etter et par uker. Men innimellom har jeg hatt småvondt litt lenger bak, dvs på den buen bak tærne, midt inni. Nå har jeg det igjen. Det er ingenting å legge seg ned og dø for, men det er ubehagelig når jeg går eller trykker mot området. Noen som har hørt om noe lignende? Åssen går det nå?
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 #25 Skrevet 17. februar 2019 15 timer siden, Fame skrev: Åssen går det nå? Etter over 6,5 år, så går det sikkert helt fint med ts. Hva er hensikten med å dra frem en så gammel tråd? Anonymkode: de679...2a5
Fame Skrevet 17. februar 2019 #26 Skrevet 17. februar 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etter over 6,5 år, så går det sikkert helt fint med ts. Hva er hensikten med å dra frem en så gammel tråd? Anonymkode: de679...2a5 Hadde lyst. Hva er hensikten med å være så grinete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå