AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er 30stp forsinket på skole A, går der ennå. Skal studere ved skole A OG B fra høsten av. Må jeg være i "kontakt" med lånekassen for at de skal oppfatte hvor mange studiepoeng jeg har avlagt ved skole B? Skal ta 60 stp ved skole A, pluss 30 stp ved skole B.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 kanskje du finner noe her: http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-lan/Hoyere-utdanning/Slik-soker-du/Flere-laresteder/
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Siden du skal være fulltidsstudent på ett av lærestedene, bør det ikke være nødvendig for deg å gjøre noe i det hele tatt, utover å søke om støtte til studiet på vanlig måte. Du får jo ikke mer støtte av det, og begge læresteder kommer til å sende inn resultatene dine. Når jeg har tatt ekstrafag på andre læresteder har de ihvertfall sendt inn eksamensresultatene mine uten at jeg har bedt om det, og så har Lånekassen foretatt omgjøring.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Tusen takk for svar, får eventuelt ettersende dokumentasjon til Lånekassen dersom det ikke blir gjort automatisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå