Gå til innhold

Utdrinkningslag og distre forlover

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet lysten til å ha utdrinkningslag.

Min forlover har gjort at ingen kan delta på mitt utdrinkningslag, mye pga. dyrløsning og mange endringer på dato og klokkeslett. Dette har hun prøvd å unngå og fortelle til meg.

Men fikk vite dette idag.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lenge igjen til bryllupet? I så fall kan du si i fra til forloveren din at du ønsker en annen type utdrikningslag. Deretter kan dere to ta en prat om hva du ønsker seg, og så kan hun - sammen med resten av utdrikningslager planlegge festligheten, slik at alle er enige, har råd og tid!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dytte

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fikk du vite dette? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Er i en lignende situasjon. Her er problemet ikke pris, men at hun har vært så sykt treg. Fryktelig kjipt og irriterende.

Gjest Adriane
Skrevet

Eh... jeg forstår ikke helt hva du vil med dette innlegget? Istedenfor å kommentere de svarene du har fått, så bare dytter du innlegget ditt oppover? :klo:

Det er jo kjipt hvis forloveren din har ødelagt mulighetene for et skikkelig utdrikningslag for deg, men er det for seint å rette opp i skaden da? Når skulle dette utdrikningslaget egentlig være?

Jeg tror du må gi oss litt mer "kjøtt på beina" i forhold til hva du vil med innlegget ditt, hvis vi skal kunne forsøke å hjelpe deg på noe vis :)

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Har aldri skjønt dette med "opp", "dytt", "dytte" osv.... kan noen fortelle meg greia??? :fnise:

Gjest Adriane
Skrevet

Har aldri skjønt dette med "opp", "dytt", "dytte" osv.... kan noen fortelle meg greia??? :fnise:

Hehehe, det er bare for å få sitt eget innlegg på toppen av lista igjen liksom. Som regel gjøres det når man ikke har fått svar, men ønsker å få svar. Det er derfor jeg er litt forvirret over hvorfor ts her bare "dytter" og ikke svarer... :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Ts her, da var utdrinkingslaget avlyst.

Desverre så har det seg sånn at forlover har surret det til med datoer og folk har byttet vakter og nå kan ingen. Jeg svarte ikke pga. at jeg var så utrolig satt ut. Det har jeg fått vite etter å ha snakket med forlover selv.

AnonymBruker
Skrevet

Javel.

Skrevet

Da ville jeg bedt alle venninnene du skulle hatt i utdrikningslaget på venninnekveld hjemme hos deg :)

• Liker 3
Gjest Adriane
Skrevet

Men når skulle utdrikningslaget egentlig være da? Eller når skal du gifte deg?

Det finnes noen løsninger på dette, selv om det vil være utradisjonelt.

1: Hvis det er en stund til bryllupet kan du enten gjøre som Doh sier, og invitere disse venninnene hjem til deg (eller ut på restaurant), og ha en hyggelig kveld sammen med de. Litt sånn "utdrikningslag on the spur". Eller du kan...

2: ... spørre en av dine andre venninner (evt flere) om de kan tenke seg å spontanarrangere et utdrikningslag for deg den helga som alle har byttet til seg fri til (siden du sier at folk har byttet vakter for å kunne delta, men så har forlover rotet med datoene).

3: Si til forloveren din at du forventer at hun ordner noe den datoen alle har tatt seg fri til, og det til en akseptabel pris for de som deltar. Det trenger ikke være dyrt og flott - du vil bare ha en minneverdig kveld, med venninner du er glad i.

4: Ha en sammenkomst en stund etter bryllupet - som jo riktignok ikke blir et såkalt utdrikningslag, men så er vel også poenget å ha en koselig/morsom/begivenhetsrik kveld sammen, med minner man kan ha med seg resten av livet?

Håper det ordner seg for deg, og skjønner at du har havnet i en innmari kjip situasjon. Kan tenke meg at forloveren din ikke er veldig høy i hatten hun heller akkurat nå...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...