Gå til innhold

Sko fra "Din Sko". Store eller små i størrelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har planer om å kjøpe et par sko på nettet. Problemet er at jeg ikke er helt sikker på om de kommer til å passe min fot. Jeg er til vanlig en 37/38, og disse skoene er i 37. De er av syntestisk skinn (har ikke peiling omdette har noe å si). Skoen er fra "Din Sko", jeg har ikke kjøpt sko der tidligere, så vet ikke om deres sko er store eller små i størrelsen.

PS: Skoene kjøpes fra Side2Vintage, så jeg har ikke muligheten til å få skoene, prøve den og sende den tilbake :)

Hjelp? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet der i fire år ved siden av studiene så har vel litt peil.

Vil si de fleste er helt "normale" i størrelsen om man kan si det slik, men selvfølgelig kan det være noen variasjoner. Jeg bruker 38 og da passet alltid en 38. Hvis det er syntetisk skinn og du gikk ned til 37, ka du forvente deg at de strammer litt. Er de mye brukt har de nok gått ut litt og vil passe en 37/38 fint.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet der i fire år ved siden av studiene så har vel litt peil.

Vil si de fleste er helt "normale" i størrelsen om man kan si det slik, men selvfølgelig kan det være noen variasjoner. Jeg bruker 38 og da passet alltid en 38. Hvis det er syntetisk skinn og du gikk ned til 37, ka du forvente deg at de strammer litt. Er de mye brukt har de nok gått ut litt og vil passe en 37/38 fint.

Okay, takk for svar :)

Skrevet

Jeg synes de all over er normale i størrelsen, men noen modeller er litt små. Har et par pumps i størrelsen min jeg ikke gadd prøve før jeg kjøpte dem og de er så trange at jeg ikke kan gå i dem.

Skrevet

fine i størelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...