Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om Brun og Blid i Storgata i Oslo er betjent eller ei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ubetjent. De som sitter der sitter bare med neiler og tilhører ikke B&B

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ubetjent. De som sitter der sitter bare med neiler og tilhører ikke B&B

Jo, den er betjent. Kjenner en som jobber der.

Skrevet

ja men de jobber ikke for brun og blid, De sitter å leier lokaler med samme inngang.

Har de endret dette det siste halve året?

AnonymBruker
Skrevet

ja men de jobber ikke for brun og blid, De sitter å leier lokaler med samme inngang.

Har de endret dette det siste halve året?

Hun jeg kjenner jobber på BRUN OG BLID, ikke med negler. Hun har jobbet der siden sommeren i fjor .. De sitter kanskje ikke i en resepsjon, men det er folk som er ansatte der som er tilgjengelige.

Skrevet

har jeg aldri sett noen der jeg. Og har vært der hundrehvis av ganger.

De vasker innimellom om dagen. Alltid rent og pent der, men det er inget kontor eller noen folk å hente om du lurer på noe.

De er tilgjengelige på telefon, og jeg får refundert om noe er feil -Som om lysrør er gått osv.

Men jeg har ikke sett noen andre enn de som vasker.

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Takk for svar! :)

Jeg tenkte meg en tur dit i morgen, men vet ikke helt hvordan det fungerer og er litt redd for å se tåpelig og usikker ut. :sjenert: Betaler man med kort eller kontant? Er det lett å betjene solariene?

Skrevet

du kan ta med bankkortet ditt, tror ikke de tar masterkort.

Så kjøper du deg et kort og fyller på som et kontantkort. Så plopper kortet ferdig oppladet ned. Nesten som å kjøpe tbanebillett/togbillett fra automat.

Ha de gjerne på telefonen for de hjelper gjerne.

Og ta med da en 20-kroning -Kjøp deg briller.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, Wonders! Nå har jeg allerede vært på Brun og Blid, og det var selvsagt ikke noe vanskelig når jeg først kom meg dit. :)

AnonymBruker
Skrevet

Negledamene er tilgjengelig for kundene til brun og blid hvis ikke brun og blid's ansatt er til stedet. Det jobber kun en person der, og de har vanlige arbeidstider som andre, altså 7,5 timers dag.

"De som vasker" er de som jobber for brun og blid. De har ansvar for renhold og inntektene i studioet.

Kort og kontant funker, men som nevnt over, ikke alle senterne tar master.

Hvis du fortsatt er usikker og ikke tørr å gå dit, vil jeg anbefale deg å prøve brun og blid i Bogstadveien. Der jobber venninna mi og hun er på senteret hverdager fra morgen til formiddagen, stort sett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...