AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Hvis man har et normalt kosthold, prøver ikke å gå ned eller noe, vil man da legge på seg om man skeier ut med 4-6 halvlitere cider hver lørdag?
Sin Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Hvis man har et normalt kosthold, prøver ikke å gå ned eller noe, vil man da legge på seg om man skeier ut med 4-6 halvlitere cider hver lørdag? 6 halvlitersbokser med cider tilsvarer nesten 2000 kalorier, om du legger på deg av det eller ikke avhenger selvfølgelig av hva du får i deg totalt sett (for meg er 2000 kalorier det jeg spiser på en dag uten trening).
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 6 halvlitersbokser med cider tilsvarer nesten 2000 kalorier, om du legger på deg av det eller ikke avhenger selvfølgelig av hva du får i deg totalt sett (for meg er 2000 kalorier det jeg spiser på en dag uten trening). Du legger ikke på deg av en dag med kalorioverskudd, samme hvor høyt det er. DVS, du legger det på deg, men det forsvinner ganske så raskt når du er tilbake i de gamle rutinene.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Du legger ikke på deg av en dag med kalorioverskudd, samme hvor høyt det er. DVS, du legger det på deg, men det forsvinner ganske så raskt når du er tilbake i de gamle rutinene. Det vil si at i teorien hadde jeg ikke lagt på meg? Jeg skeier aldri ut ellers i uka, holder meg til faste måltider. Eller burde det gjøres sjeldnere enn hver uke, en gang i mnd kanskje? Hilsen TS
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 Hvorfor ikke bare la være å spise sjokolade? Røyke? Snuse? Ha noen dårlige vaner i det hele tatt? Beklager, det var kanskje godt ment, men det virket så snusfornuftig. 4
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #7 Skrevet 31. mai 2012 Du legger ikke på deg av en dag med kalorioverskudd, samme hvor høyt det er. DVS, du legger det på deg, men det forsvinner ganske så raskt når du er tilbake i de gamle rutinene. Det forutsetter at man er i kaloriunderskudd i de gamle rutinene 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Hvis man har et normalt kosthold, prøver ikke å gå ned eller noe, vil man da legge på seg om man skeier ut med 4-6 halvlitere cider hver lørdag? Det utgjør ca 10kg i overskudd iløpet av et år. Om du legger på deg alle eller ingen av disse 10kg avhenger fullt og helt på hvor mye du får i deg resten av året.
Gjest Sjarmen Skrevet 31. mai 2012 #9 Skrevet 31. mai 2012 Man legger ikke på seg av å skeie ut en gang i blandt, så lenge man begrenser seg og holder seg til det vanlige i hverdagene. Kroppen klarer å regulere litt selv. Mange som har en normal, stabil vekt spiser godteri av og til, drikker gjør de også i ny og ned. Folk spiser ikke nøyaktig samme mengde kalorier hver dag, men likevel klarer kroppen å holde en ganske stabil vekt, selv om man spiser litt godteri i ny og ned. Spiser man vettuge mengder mat til hverdags er det helt ok å skeie ut i blandt.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Har mange venner som drikker hver helg, og de er normalvektige. De trener heller ikke, men de får inn hverdagsmorsjon hver dag som f.eks å gå til bussen, jobb osv. Så sant man har et normalt kosthold til hverdags, ser jeg ikke problemet med alkohol i helgene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå