Gå til innhold

bryllupsreise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi reiser til Cancun i Mexico!!!!Sombreros amigos!!!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser mandag etter bryllupet.

Vi skal 5 dager i Miami også 7 dagers cruise i Karibien med RCCL's Navigator of The Sea

Egentlig skulle jeg ikke vite dette før rett før bryllupet, men kjæresten greide ikke å holde på hemmligheten lenger... :wink:

Skrevet

Det blir sikkert flott i september. Er jo en nydelig by, og veldig romantisk :) Og i september er det sikkert ikke så veldig varmt heller.

(var der i mai ifjor, og allerede da var det veeeldig varmt)

Ja, har sjekket og alle anbefaler oss å reise i september/oktober, så det blir nok perfekt. :D Rett over 20 grader i gjennomsnitt.

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi har lenge drømt om en jorden rundt reise. Hadde planer om å ta det til høsten, og siden det blir bryllup i august, blir dette bryllupsreisen! Skal reise i 8 mnd.. gleder meg! :-)

Skrevet

Vi har lenge drømt om en jorden rundt reise. Hadde planer om å ta det til høsten, og siden det blir bryllup i august, blir dette bryllupsreisen! Skal reise i 8 mnd.. gleder meg! :-)

Skrevet

Skal en uke på sørlandet, så kan vel kanskje ikke kalle det bryllupsreise... Har hverken ferie eller penger til ordentlig tur :(

Men har tenkt oss til Sør Afrika neste år, så det kan jo være bryllupsreise på en måte!?

Skrevet

Pga alle pengene brukt til bryllupet blir det en uke på hytta i valdres! Verdens BESTE sted! Vi drar mandagen etter bryllupet! Vi gleder oss til turer i fjellet, og kos foran peisen!

Skrevet

Vi skal på bryllupsreise mandagen etter bryllupet, og dèt sammen med at det ikke er innenlandstur, er alt jeg vet.

Skrevet

Vi drar ca to uker etter bryllupet til Tobago og blir bote en 14 dagers tid. jett om vi gleder oss!

Skrevet

Vi reiser 2 dager etter bryllupet. Vi skal til Tenerife 1 uke.

Kunne nok tenkt meg å reise til et mer eksotisk sted, men det er så lang flyreise, og siden vi bare har barnevakt i 1 uke så endte vi på Tenerife.

Vi skulle ha et reisemål som gikk fra Bergen samme helg som bryllupet, og siden vi gifter oss 26. mars så var det ikke så mye å velge i.....

Men det viktigste er at vi skal være sammen bare vi to i en uke, uten ungene, så det blir koooos!!!

Men jeg har ikke fått mye tid til å glede meg til bryllupsreisen enda. All bryllupsplanleggingen overskygger det..... :)

Skrevet

Vi har snakket om å reise litt rundt i England, Skottland og kanskje Irland, men vet ikke helt hva det blir til. Hadde vært fint med en liten tur vekk etterpå, men vi er ikke helt blant de rikeste for øyeblikket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...