Gå til innhold

bryllupsreise

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bare lille meg...

Skal noen av dere på bryllupsreise?

Evt hvor snart etter bryllupet drar dere og hvor?

Vi har ikke bestemt oss enda.... Men har goooood tid på å bestemme oss! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal på bryllupsreise , ja, men har ikke bestilt ennå.

Mest sannsynlig blir det Mauritius. Det eneste som holder meg tilbake er at jeg ikke liker å fly, men jeg har så veldig lyst til å dra dit at det er verdt å slite noen timer :wink:

Vi regner med å dra to-tre dager etter bryllupet. Har i alle fall ikke tenkt med på jobb mandagen etter bryllupet- det hadde vært nedtur :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på bryllupsreise, men når og hvor er litt uklart ennå...

Regner med at vi reiser i oktober/november, på ønskelisten står

La Gomera, Den Dominikanske Republikk eller Mauritius...

Gleder meg til sydenkatalogene for kommende høst/vinter kommer ut, da blir reisemålet avgjort...

Noen som vet når de kommer....?

April, kanskje....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar til Maldivene mandagen etter bryllupet, og blir to uker.

Har fått regning på depositumet, så nå er det helt sikkert at vi drar!

Gjett om jeg gleder meg!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville helst slippe å dra (jeg liker meg best hjemme) men nå ser det ut til at gommen har fått blod på tann....

Jeg vet at for han er bryllupsreisen selve høydepunktet rundt hele greia, så jeg har innsett at jeg nok må dilte etter....

Hvor det blir får han bestemme, jeg vet ikke hva han har tenkt. Vi har ihvertfall ikke bestilt noe. Men i går dumpet det flere rccl brosjyrer ned i postkassa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en tur til København på oss og det blir mest sannsynlig avreise helga etter bryllupet.

Som Tex, liker oss best hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser en uke på Cruise i Karibien og en uke i Fort Lauderdale! Reiser torsdagen etter bryllupet! Jeg må sannsynligvis på jobb mandag etter bryllup, må ha gjort unna et par ting før jeg drar og dette får jeg ikke gjort tidligere :-?

Men jeg gleder meg kjempe masse til turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Budapest dagen etter bryllupet sammen med forlovere med følge. Skal være der i 4 dager, og skal bo på et SPA-hotell.... Gleder oss! :D Resten av uka blir nok tilbrakt på hytta, bare jeg og min kjære, fyr på peisen, rødvin.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllupsreisen har vært en kilde til mye diskusjon hos oss. Toscana, Portugal, USA - men nå ser det ut som vi kanskje kun tar en uke å sørladet! Så tar vi heller en skikkelig ferie utpå østen eller vinteren. Høres kanskje litt kjipt ut - men min kjære har aldri vært på sørlandet (han er engelsk), og jeg kunne godt tenke meg å slippe å reise langt, bare bade og spise reker og drikke hvitvin istedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten at noe er bestemt, vurderer vi en 3-4 dagers tur til Tallinn eller Riga, eller kanskje til Dublin. Time will show.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stikker på bryllupsreise dagen etter bryllupet, på kvelden.

Vi drar først til New York og blir der i fem dager.

Så drar vi to uker til Hawaii.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi skal på bryllupsreise! Men jeg aner ikke hvor... Amelie-mannen skal nemlig overraske meg med reisemål! Vi drar allerede dagen etter bryllupet, og han mener jeg ikke skal få vite noe før vi står på Gardermoen :o Men, jeg får et hint per måned, og til nå høres det riktig så bra ut! Vi elsker å reise begge to, så for oss var bryllupsreise et must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal 4 1/2 uke til USA. Flyr til Las Vegas og skal deretter kjøre bil til Grand Canyon - San Diego evt. med et lite stopp i Mexico - Los Angeles - San Francisco - Seattle. Og så hjem.

Dette var i utgangspunktet sommerens ferie, men så fridde min kjære, så da ble ferien gjort om til bryllupsreise. :lol:

Vi måtte derfor avpasse bryllupsdatoen etter bryllupsreisen og ikke omvendt...

Vi jobber en uke etter bryllupet før vi reiser. Ville helst reist rett etter bryllupet, men sånn går det når man bestiller tur først og brått etterpå finner ut at man skal gifte seg.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi har ikke bestemt nøyaktig hvor vi skal reise, men at det blir bryllupsreise. Det er helt sikkert!!

For oss ville det vært helt uaktuelt å droppe reisen, og jeg kutter heller i luksusen bryllupsdagen enn å droppe turen.

Enten blir det Thailand, eller så blir det Madeira, Azorene eller Italia. Eller så blir det noe helt annet. Vi får se, men tur blir det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til Roma mandagen etter bryllupet. :D

Det blir sikkert flott i september. Er jo en nydelig by, og veldig romantisk :) Og i september er det sikkert ikke så veldig varmt heller.

(var der i mai ifjor, og allerede da var det veeeldig varmt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...