AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Noe jeg forsåvidt vet er normalt. Men jeg vil virkelig ha denne jobben, og magen min kjennes ut som den har vært inni en vaskemaskin i et døgn. Hadde null matlyst i morges, men greide å presse i meg litt mat. Hva kan jeg gjøre for å slappe litt mer av? Er forberedt og tror jo egentlig det kommer til å gå bra, men det er vel det der berømte "hva om..." spørsmålet som dukker opp. Hjeeeelp!
Karmosin Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Drikk deg full TS: den eller de som skal intervjue deg forventer at du er litt nervøs, og litt ekstra nervøsitet fordi du virkelig vil ha jobben og er skikkelig motivert for den er helt greit. Pusteøvelser er fint for å roe seg ned. Hvis du ikke er så inne i sånt kan du prøve å konsentrere deg helt om hvert inn- og utpust, virkelig kjenne etter pusten din og puste så rolig og sakte som mulig. Kjenn hvordan kroppen beveger seg med hvert pust og lytt til åndedragene dine. Dette virker sikkert teit, men det er ganske zen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå