AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Jeg var litt fjern når jeg var på butikken og måtte skynde meg å finne et smykke til en gutt. Det ble dette her til venstre bare i blått: http://www.thune.no/images/produkt/4_1094-blomster%20rosa.jpg er det egentlig et jentesmykke? Går gutter med sånt? Kanskje jeg bør bytte det i noe guttete?
Måndagsbarn Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Kommer helt an på gutten:) Hvor gammel er han, kjenner du ham godt - vet du at han liker denne typen smykke etc.? Om du selv er i tvil om han skulle like et blomstersmykke (i blått), ville jeg kanskje byttet det. Men det var et fint smykke, og er han fortsatt bare liten så er det vel ikke noe problem:)
Eksotisk Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 Helt ærlig, så er nok det der noe jeg ville kjøpt til ei jente 7
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 det er en nyfødtgave.. så ungen bryr seg nok ikke, men vil jo ikke gi en jenteting! er nok best å bytte :/ TS
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Jeg tenkte liksom bare at blått, ja da er det til gutt Takk for svarene folkens. TS
Gjest BabyBlue Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Jeg fikk noe lignende i babyblått i dåpen min, så tror nok at blomstertemaet får folk flest til å tenke at det er for jenter
ellen :) Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 tror nok det er til jenter ja.Lykke til med byttingen.
Susan Sto Helit Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Jeg ville vel uansett ikke kjøpt smykke til en gutt... Til nøds et smykke med stjernetegnet på. Men det er faktisk til nøds...
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Nydelig smykke! Men hert ærlig, er det vanlig at guttebabyer bruker smykker??
Gjest notetur nomen Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 Jeg var litt fjern når jeg var på butikken og måtte skynde meg å finne et smykke til en gutt. Det ble dette her til venstre bare i blått: http://www.thune.no/images/produkt/4_1094-blomster%20rosa.jpg er det egentlig et jentesmykke? Går gutter med sånt? Kanskje jeg bør bytte det i noe guttete? Nei, gutter går ikke med sånt og ja du bør bytte i noe ungen muligens faktisk har lyst på og ikke noe DU syns ville vært pent på din datter...
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #14 Skrevet 30. mai 2012 Nydelig smykke! Men hert ærlig, er det vanlig at guttebabyer bruker smykker?? han trenger jo ikke bruke det med en gang da, de får nå bruke det når de føler for det.. syns dette er litt kult jeg http://www.piaogper-barnesmykker.no/grafikk/politibil-smykker.jpg 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Nei, gutter går ikke med sånt og ja du bør bytte i noe ungen muligens faktisk har lyst på og ikke noe DU syns ville vært pent på din datter... Ungen er enda i magen så han har nok ikke lyst på noe som helst gave på flere år.. TS 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #16 Skrevet 30. mai 2012 Jeg ville byttet det. Hadde nok ikke kjøpt smykke i det hele tatt, men kanskje en sølvkopp eller noe annet de har på gullsmed... Hvis du absolutt skal kjøpe smykke ville jeg gått for et stjernetegn som en her nevnte.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #17 Skrevet 30. mai 2012 Jeg ville byttet det. Hadde nok ikke kjøpt smykke i det hele tatt, men kanskje en sølvkopp eller noe annet de har på gullsmed... Hvis du absolutt skal kjøpe smykke ville jeg gått for et stjernetegn som en her nevnte. ja, det var en dum gave. kanskje de har en fotoramme der isteden, er det ok? TS
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #18 Skrevet 30. mai 2012 ja, det var en dum gave. kanskje de har en fotoramme der isteden, er det ok? TS En ramme er ikke dumt Kan jo være slik man har fler bilder i, eller kanskje sånn man graverer navn og f.dato osv på.
Gjest Adriane Skrevet 30. mai 2012 #19 Skrevet 30. mai 2012 Hvis du er inne på fotoramme, og dette er på Bjørklund, så ville jeg sjekket om de har en sånn sak som er til å måle ungene med, og samtidig har rammer til bilder på - den er utrolig fin! Jeg ser de ikke har det produktet på websiden sin, men har sett det i butikk. Ellers er jeg ikke enig i at det er så feil med smykke til gutt - ikke hvis man kjøper ett som kan brukes også når barnet blir større/ung. Da finnes det jo mengder av tøffe gutte/-herresmykker der ute
Leanne Skrevet 30. mai 2012 #20 Skrevet 30. mai 2012 Sønnen min fikk et kjede med en bil på til navnfesten sin, han er nå 5 år og synes kjedet er kjempe fint han bruker det hver gang han skal i bursdag 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå