Gå til innhold

NTNU, hvilke emner er enkle?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mangler noen studiepoeng, så jeg tenkte å ta noen eksamener (7,5-15 poeng til sammen) ved NTNU for å få studiepoeng og skrive ned lån. Vet du av noen enkle emner uten obligatorisk oppgave /oppmøte? Og gjerne med multiple choice-eksamen eller hjemmeeksamen. Emnet og eksamen må forresten være denne høsten.

Jeg er forresten ikke student på NTNU nå, jeg skal ta opp eksamener på et annet universitet denne høsten. Har søkt på et studie på NTNU da. Men har jeg i det hele tatt mulighet for å ta eksamener ved NTNU samtidig som jeg går på et annet universitet (skal ikke følge undervisning, bare ta opp fag der)? Må jeg gå åpne emnestudier? Har søkt noe annet, men går det an å endre studie når man er kommet inn på NTNU, til åpne emnestudier f.eks.? Er det mulig å være privatist på NTNU?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan søke som privatist på NTNU. Fristen er 1. september for høstsemesteret. Jeg tror ikke du kan ta alle fag ved NTNU som privatist - de pleier å legge ut en liste over fag som kan tas, og jeg tror det er ganske begrenset fra semester til semester. 

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...