88888 Skrevet 30. mai 2012 #1 Skrevet 30. mai 2012 Er på jakt etter en god selvbruner (dvs.: lett å påføre, smitter ikke lett av på håndkler/ved trening og fin farge), og overalt dukker det opp reklamer for eller anbefalinger av SunSpa. Men, jeg merker jeg blir veldig skeptisk når flere bloggere plutselig begynte å anbefale denne, og det ca. samtidig. Enda mer skeptisk blir jeg av en hjemmeside som dette: http://www.sunspa.no/ der de må skryte opp hvor gode omtaler de har fått av div. blader og tv-programmer... Har dere noen erfaringer? Jeg har dårlige erfaringer med selvbruningssprayer (vanskelig å se hvor jeg sprayer), men kan jo hende denne er bedre.
mari4ever Skrevet 31. mai 2012 #2 Skrevet 31. mai 2012 Har desverre ingen erfaringer med sunspa. det skal være en av de beste selvbrunings produktene der ute da. verdt å sjekke ut. min favoritt er utvilsomt x-tan. gir utrolig fin farge( dyp, brun farge. ikke oransje), ikke mye selvbrunings lukt ( forsvinner dagen etterpå) ,er lett å påføre, ingen sjolder og det beste er at den holder inntil en uke. jeg pleier bare å påføre den 1 gang i uken. Husk å skrubbe deg:) det gir veldig forskjell med kropps skrubb først. får mye bedre farge kan kjøpes på www.feelunique.com. jeg bruker den som heter deep tan som er på pumpe flaske. gratis frakt til norge. Anbefaler også å kjøpe med en selvbrunings hanske du bruker på å påføre selve proudktet med. da unngår du farge i hendene:) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå