AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Du kunnskapsrike, intelligente mann. Hvor er du? Du praktiske anlagte mann. Hvor er du? Du kjekke, sexy mann. Hvor er du? Du trofaste, omsorgsfulle mann. Hvor er du? Når jeg finner dere alle sammen, skal jeg smelte dere sammen til én, og vi skal leve lykkelig sammen i alle våre dager.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Tro det eller ei men innimellom så finner man faktisk menn med alle disse egenskapene. Jeg skal ikke skryte, men samboeren min har alle de kvalitetene du nevner Han er langt ifra perfekt, men for meg er han gull! Det jeg ville med dette; ikke gi opp! En vakker dag er han plutselig bare der:)
Alina X Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 tro det eller ei?hva skal det bety?som om det er veldig få som har disse kvalitetene?Mange menn er slik men kvinner klarer ikke å se det.
Gjest Meridius Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er her. Du burde kanskje ha spurt om jeg var opptatt først?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er her. Du burde kanskje ha spurt om jeg var opptatt først? Er du opptatt? TS
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Tro det eller ei men innimellom så finner man faktisk menn med alle disse egenskapene. Jeg skal ikke skryte, men samboeren min har alle de kvalitetene du nevner Han er langt ifra perfekt, men for meg er han gull! Det jeg ville med dette; ikke gi opp! En vakker dag er han plutselig bare der:) Det er godt å høre. Jeg har ikke gitt opp, men føler det er langt mellom hver slik mann. Hvertfall som ikke er opptatt allerede. TS
SemperFi Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 (endret) På vei til Oslo om noen timer. Endret 30. mai 2012 av SemperFi
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 tro det eller ei?hva skal det bety?som om det er veldig få som har disse kvalitetene?Mange menn er slik men kvinner klarer ikke å se det. Hvis de kvalitetene er så skjulte hos en mann at jeg ikke kan se dem, da er de ikke verdt å samle på. TS
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 På vei til Oslo om noen timer. God tur da TS
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Men, ja ... Hvor er gullet? To skritt mot vest, og fire skritt mot sør. TS
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #12 Skrevet 30. mai 2012 Han er allerede sammen med den hotteste dama. Finn deg en på ditt eget nivå
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 Han er allerede sammen med den hotteste dama. Finn deg en på ditt eget nivå Det er det jeg prøver på. Men om en annen blir sett på som kunnskapsrik kommer jo selvsagt an på ens eget nivå. TS 2
tøydokka Skrevet 30. mai 2012 #14 Skrevet 30. mai 2012 Østenfor sol, og vestenfor måne. Evt uti bakgården.. Mest sannsynlig ligger han og sover søtt i sin seng et sted..
kråkefjas Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Østenfor sol, og vestenfor måne. Evt uti bakgården.. Mest sannsynlig ligger han og sover søtt i sin seng et sted.. Feil. Jeg ligger riktignok i min seng, men sover ei
Hapa Skrevet 30. mai 2012 #17 Skrevet 30. mai 2012 Du kunnskapsrike, intelligente mann. Hvor er du? Du praktiske anlagte mann. Hvor er du? Du kjekke, sexy mann. Hvor er du? Du trofaste, omsorgsfulle mann. Hvor er du? Når jeg finner dere alle sammen, skal jeg smelte dere sammen til én, og vi skal leve lykkelig sammen i alle våre dager. Jeg er her!! (Tror jeg er en bra fyr ihvertfall, selvom det jo selvsagt beror på øyet som ser og mennesket som føler). Jenter som er kunnskapsrike, intelligenet, flotte, sexy, trofaste og omsorgsfulle vokser ikke på trær de heller, dessverre...
Steinar40 Skrevet 30. mai 2012 #18 Skrevet 30. mai 2012 Østenfor sol, og vestenfor måne. Evt uti bakgården.. Mest sannsynlig ligger han og sover søtt i sin seng et sted.. Er det ikke han prinsen på den hvite hesten som TS mener da mon tro? Han er nok snart der skal du se, TS
Gjest santa Skrevet 30. mai 2012 #19 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er her!! (Tror jeg er en bra fyr ihvertfall, selvom det jo selvsagt beror på øyet som ser og mennesket som føler). Jenter som er kunnskapsrike, intelligenet, flotte, sexy, trofaste og omsorgsfulle vokser ikke på trær de heller, dessverre... Joda, her har du i alle fall ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå