AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 I det siste har jeg skjønt at sønnen min på 13 liker jenter. Jeg får helt panikk av tanken på å ha en lesbisk sønn. 4
Alina X Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 (endret) hehehehe... Endret 29. mai 2012 av Fortuna Xania
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Huff, ja, det skjønner jeg godt. Det er jo ikke normalt en gang. Men tror jeg ville tatt kontakt med guttens fastlege om jeg var deg. Har hørt de har noen piller som kan hjelpe ellr i verste fall så må han nok fjerne kjønnsorganet. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Mest sannsynlig er det en lesbejente født med feil kjønn. Ta kontakt med lege for start på hormonbehandling 1
Pixtive Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Pleier igrunnen ikke å like trolleinnlegg, men denne var morsom! 1
Gjest notetur nomen Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Huff, ja, det skjønner jeg godt. Det er jo ikke normalt en gang. Men tror jeg ville tatt kontakt med guttens fastlege om jeg var deg. Har hørt de har noen piller som kan hjelpe ellr i verste fall så må han nok fjerne kjønnsorganet. Fjerne kjønnsorganet? Hva skulle det være godt for? Han kan da bruke det i stedet for en strap-on. Ærlig talt.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Aborter sønnen din om han er lesbisk. Abort er bare lovlig til tolvte året 2
Gjest notetur nomen Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 I det siste har jeg skjønt at sønnen min på 13 liker jenter. Jeg får helt panikk av tanken på å ha en lesbisk sønn. Kjære TS. Jeg anbefaler at du kontakter familievernkontoret og får noe hjelp med dine vanskelige følelser og at du setter deg ned og ser filmen Billy Elliott så du forstår hvor viktig det er at du ikke ødelegger for din sønns frie utfoldelse. Selvsagt er dette en utfordrende tid for deg som forelder, men sånn er det nå en gang å slippe taket og la barna leve sitt eget liv. Du får bare håpe han ikke vil bli trakkassert og mobbet av uvitende mennesker, og forsøke å støtte ham så godt du kan. Dersom han skulle ønske å få barn en dag er det viktig at du ikke begynner å stigmatisere barnet som kommer til å ha en noe uortodoks familiekonstellasjon med en far og en mor. Husk på at det ikke fins noen vitenskapelig forskning som sier noe om at det går ille med disse barna, og at legningen ikke smitter over på barnet eller er arvelig. Behold roen og søk hjelp til å takle denne utfordrende tiden. Det finnes dessuten utmerkede antidepressiver du kan forsøke hvis det viser seg at panikken din og frykten for framtiden ikke gir slipp. Husk at det viktige ikke er hvem din sønn elsker men at han elsker noen som elsker ham tilbake gjensidig og at han har det bra. Dersom du nekter ham dette vil han få det mye verre enn om du møter det med aksept. Husk også på at han ikke er kun sitt seksualliv, men en hel person med flere sider og interesser. Han er fortsatt den sønnen du har født til verden og elsker. Han har ikke forandret seg bare fordi han forelsker seg i jenter. Lykke til 2
Gjest notetur nomen Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Aborter sønnen din om han er lesbisk. Altså, nå er det riktignok sant at det er syndig å være lesbisk, men jeg er ganske sikker på at abort er ennå verre. Man får heller oppfordre ham til å ikke leve ut legningen sin.
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Og en dag kommer du nok til å bli en jentes høyt elskede svigermor, kjære trådstarter! 1
La Guapa Skrevet 30. mai 2012 #16 Skrevet 30. mai 2012 Dump ham......og ring barnevernet! artig tråd !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå