Gå til innhold

Damer, hvor lenge varer orgasmen deres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jepp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den tar aldri slutt :danse:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min varer bare et par (fantastiske) sekunder, deretter blir jeg akutt avtent (litt som gutta) og blir veldig øm på klitoris, så jeg liker ikke å bli berørt der etter orgasmen.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, ikke så lenge, derfor er det fint å kunne få flere.

AnonymBruker
Skrevet

Iblant varer den bare noen får sekunder, mens andre ganger varer den lenge, sikkert opp mot 1 minutt ... tror det er multiorgasme, der orgasmen kommer i dønninger som varer og varer og varer ... iblant må jeg ta pause på noen sekunder før jeg fortsetter, heeelt til jeg når toppunktet, og da tar det av!

Etterpå orker jeg ikke røre klitoris, for det er så altfor ømt. Må bare ligge å slappe av.

Skrevet

I 5-10 sekunder kanskje, og jeg har noen ganger sammentrekninger i vagina i flere minutter etterpå.

AnonymBruker
Skrevet

Min orgasme varer nøyaktig i 14 sekunder og 3 tideler

Jeg ligger også godt innenfor normalen med rytmiske sammentrekninger i underlivet ved ca 0.8 sekunders intervaller ved 3-7 eller flere sammentrekninger. Alt blir nøye dokumentert med stoppeklokke og måler instrument så jeg jukser ikke :opplyser:

• Liker 4
Gjest Elihol
Skrevet

Min orgasme varer nøyaktig i 14 sekunder og 3 tideler

Jeg ligger også godt innenfor normalen med rytmiske sammentrekninger i underlivet ved ca 0.8 sekunders intervaller ved 3-7 eller flere sammentrekninger. Alt blir nøye dokumentert med stoppeklokke og måler instrument så jeg jukser ikke :opplyser:

Mine varer 4 tidels sekunder lengre enn dine, jealous? :lur:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mine varer 4 tidels sekunder lengre enn dine, jealous? :lur:

Kvalitet foran kvantitet så nei, hee hee ;)

Skrevet

med vibrator: 5 sekunder

med fingre: 10-20 sek, alt etter hvor lenge jeg har holdt på

samleie:20-30 sek, med etterdønninger i flere min.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er imponert over dere som klarer å konsentrere seg både om orgasmen og samtidig holde øye med klokken, til og med bruke stoppeklokke, og å fortelle detaljert om forskjellige typer orgasme.

For min del har det aldri noen gang falt meg inn å ta tiden.

• Liker 3
Skrevet

Jeg er imponert over dere som klarer å konsentrere seg både om orgasmen og samtidig holde øye med klokken, til og med bruke stoppeklokke, og å fortelle detaljert om forskjellige typer orgasme.

Innebygd klokke er ganske kjekt å ha :wink:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men kanskje du kunne få ei venninne eller noen til å ta den for deg?

Skrevet

Aner ikke. Har nemlig for vane å ta av meg stoppeklokken før jeg går i gang..

AnonymBruker
Skrevet

Men kanskje du kunne få ei venninne eller noen til å ta den for deg?

Hvorfor, i alle dager, er dette interessant for deg, Ts???

AnonymBruker
Skrevet

Tid er viktig man kimser ikke av sekundene man spriker med beina. Alt kan måles i tid, leeeenge leve the big o så det er bare til å montere store klokker rundt om på soverommet, eller invester i personlig trener alias partneren som heier på sidelinjen og tar tiden.

Helt ærlig er det nok det siste jeg og tenker på når nytelsen strømmer gjennom kroppen! Så jeg kan ikke si jeg har noe svar jeg heller.

Men det skulle faktisk ikke forundre meg om denne tråden ble på et par sider med sekunder og desimaltall, i og med at folk rett og slett kan spørre om noe slikt så er det vel og noen som kan svare uten for mye tøys og tull på slikt og.

Skrevet

Tid er viktig man kimser ikke av sekundene man spriker med beina. Alt kan måles i tid, leeeenge leve the big o så det er bare til å montere store klokker rundt om på soverommet, eller invester i personlig trener alias partneren som heier på sidelinjen og tar tiden.

Helt ærlig er det nok det siste jeg og tenker på når nytelsen strømmer gjennom kroppen! Så jeg kan ikke si jeg har noe svar jeg heller.

Men det skulle faktisk ikke forundre meg om denne tråden ble på et par sider med sekunder og desimaltall, i og med at folk rett og slett kan spørre om noe slikt så er det vel og noen som kan svare uten for mye tøys og tull på slikt og.

Nå er det vel ingen som faktisk tar tiden (annet enn forskere, som har kommet til at den gjennomsnittlige kvinnlige orgasmen er 8 sekunder - fun fact), men er det noen som lurer så kan man vel likevel svare :wink: Tidsfølelse er de fleste mennesker så heldige å bli utstyrt med - til tross for nytelse.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10-15 sekunder på første orgasmen. Orgasmene etter den første varer i 5-10 vil jeg tro. :lur:

Skrevet

Mister litt tidsperspektivet. Men særlig de tørre orgasmene kan bli ganske langvarige og intense.

AnonymBruker
Skrevet

10-30 sek kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...