Gå til innhold

Flink fotograf i Lillestrøm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter fotograf, men er så usikker. Mange å velge mellom også.

Vi bor i Lillestrømområdet og ønsker en som kan ta bilder hjemme hos oss, ute (like ved huset vårt) og i kirken.

Hvem har dere booket? Og dere som er gift: Hvem hadde dere? Vil dere anbefalle fotografen? Pris?

Huff - leter meg snart gal..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, vet mange er fornøyd med den ved siden av LS-Kebab, men husker ikke hva den heter. Jeg vet hvem man bør unngå i området, men det vil jeg ikke ta på åpent forum. Tonjefotograf.no fra Lørenskog er klassisk flink, samme er Klavestad. Du trenger jo ikke velge noen fra Lillestrøm, de fleste som jobber i Oslo vil ta locationjobb i Lillestrøm og da har du jo mange flere muligheter. Noen er best på klassisk, noen er mer moderne og noen er best på reportasjestil.

Gjest Adriane
Skrevet

Veeeldig mange å velge mellom ja. Og store prisforskjeller, i tillegg til kvalitetsforskjeller.

Jeg kjenner ikke lenger til fotografer på Lillestrøm, men vet om en svært god en på Slattum, og derfra er det jo ikke lange veien ned til Lillestrøm ;)

Ellers kjenner jeg til en særdeles dyktig fotograf i Oslo, som gjerne kjører til location. Hun ligger relativt høyt i pris kanskje, men så er også kvaliteten deretter. Dessuten får man selv fulle rettigheter til bildene sine i høy oppløsning, slik at man ikke må betale henne for forstørrelser etc, og står fritt til å bruke bildene som man selv ønsker. Det eneste hun "krever", er: "Dersom bildene brukes på nett og andre publikasjoner (Facebook, blogg, hjemmeside og liknende) forplikter du deg alltid til å kreditere fotografen."

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...