meelissa Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Hvilke øvelser er "must" i treningsprogrammet ditt? Er ikke så flink til styrketrening. Men det jeg gjør nå er: - knebøy - strake markløft - utfall - bicepscurl - dips/franskpress - skulderpress - stående roing Trenger tips til flere øvelser!
Gjest cool_water Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Mine favorittøvelser: - Markløft - Knebøy - Benkpress - Bulgarsk utfall - Pull-ups - Hantelroing
Supraspinatus Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 For meg er styrken lagt opp slik: Pri1: Dype knebøy Markløft Press Pri2 Benkpress Frontbøy OH squat Push press Push/split Jerk Clean Ring muscle up pull up ring/bar ring dips ring push ups ring row
Mord-Sith Skrevet 31. mai 2012 #4 Skrevet 31. mai 2012 Eg elskar dype knebøy, markløft, benkpress, militærpress, pendlay rows, chins og dibs. :-)
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2012 #5 Skrevet 31. mai 2012 Knebøy/frontbøy Markløft/rumenske markløft Bulgarske utfall Chins/pullups Benkpress Skulderpress Sidehev 1-arm foroverbøyd roing 1-arm tricepspress over hodet Crunch med vektskive over hodet Plankevarianter med ustabilitetsmomenter som løfte en og en fot, arm, osv.
Envy Skrevet 31. mai 2012 #6 Skrevet 31. mai 2012 (endret) Must øvelser er - markløft (gotta love it ) - knefrontbøy - benkpress Dette er øvelser jeg tar mye og ofte fordi jeg synes det er morsomme øvelser. Resten varierer jeg utifra dagsform og hvor jeg er i programmet. edit: får vel være korrekt også da Endret 31. mai 2012 av Envy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå