Gjest Nabbe Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har laget ett nytt forum for alle flerkulturelle familier. På en eller annen måte, om det så er bestemora di som er fra Nord Norge Neida, men om dere føler at dere passer inn der, er dere hjertelig velkomne. http://smeltedigelen.proboards26.com/index.cgi
Gjest Starya Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Ja, det er gjerne slik med helt nyåpnede forum vet du.
Gjest amina Skrevet 4. februar 2004 #5 Skrevet 4. februar 2004 Hei nabbe, du må mann registrer seg for å kunne komme på presantasjon?! Det kan bli interesant!!! men forter hvordan jeg kommer inn. Klem fra meg :D
Gjest Coolaid Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 Det var jo et gøyalt konsept, kan jo være nyttig for alle det. Fin møteplas for norske og fremedkulturelle......håper at mange titter innom.
Thomasine Skrevet 5. februar 2004 #7 Skrevet 5. februar 2004 Dette er interessant :stortsmil: , men synes det er dumt at forum låses... :klø: Medlemmer som ikke er aktive skal slettes etter en tid, hvor lang tid og hvorfor?! :klø: Hvorfor så hemlighetsfull og lukket at man MÅ registrere seg?! Får man ikke bare ferre brukere? :klø: Personlig brukte jeg mange måneder før jeg ble aktiv her og før jeg ville registrere meg. Er greit å følge litt med å se om dette er noe for deg eller ikke... :D
Gjest Nabbe Skrevet 8. februar 2004 #8 Skrevet 8. februar 2004 Grunnen til at enkelte forum er låst for kun de som er registrerte er jo at mange føler at de ikke vil brette ut private ting på nett. Jeg ble bedt om det av en del medlemmer pr PM, og synes det var en ok ting å gjøre egentlig. Det forrige flerkulturelle forumet var helt låst forresten. Amina, du bare klikker på registrer for å bli regget. Men om noen har problem med å bli registrerte, kan dere sende meg en mail på xxxxxxxxxxxxxx fordi en del andre har hatt problemer med å bli registrerte. Det er snakk om at om man ikke skriver noen ting på lang tid, kanskje en mnd eller noe, så tenker jeg på å slette noen, men ikke uten varsel, selvsagt. Mailadresse slettet. Om du ønsker å være tilgjengelig på du opprette en profil og legge ut adressen gjennom den. Hege (admin) http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå