Gå til innhold

Hvilke sko skal jeg velge

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lyst på et par wedges til sommeren, men vet ikke om jeg skal velge disse eller disse.

Hvilke synes du er finest?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nr 1, tror jeg. Sikkert bedre å gå i også. HM er helt forferdelig.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om ingen av de helt er min stil, så syns jeg nr.2 var finest :)

men er ikke helt sikker på kvaliteten av H&M skoene? Har aldri turt å kjøpe der, selv om jeg innimellom har sett stilige sko der.

AnonymBruker
Skrevet

Bianco er elendig kvalitet, i tillegg til at servicen er totalt fraværende hvis du reklamerer på en vare hos dem. Jeg ville uten tvil ha valgt H&M-skoene, går de i stykker og du reklamerer får du i det minste igjen pengene uten noen som helst diskusjon. Synes også at H&M-skoene var penere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ab 29.51

Når jeg siktet til kvaliteten på H&M skoene mente jeg ikke at de kunne bli ødelagt, heller på hva de gjør med føttene :) Er ganske viktig å ha bra fottøy for føttene, man skal jo faktisk gå på disse greiene resten av livet sitt, nesten.

(sier ikke at kvaliteten er dårlig på de altså og vil ødelegge føttene dine, bare at jeg ikke vet, og aldri har turt å prøve)

AnonymBruker
Skrevet

men de var helt klar finere enn nr.1 !!

Skrevet

Nr.2 var finest!

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Glemte å si at jeg vurderer nr. 1 i koral farge, nr. 2 i sort.

Skrevet

Enig med deg TS i fargevalgene for de to modellene. Jeg synest at nr 2 er finest i sort.

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 var så klumpete og feilproposjonerte. Gå for nr 2

Skrevet

synes skinnet i semsket ikke var bra kvalitet, og de fra HM blir da valget.

Skrevet

Enig med resten her, nr 2 var asolutt finest :)

AnonymBruker
Skrevet

Bianco er elendig kvalitet, i tillegg til at servicen er totalt fraværende hvis du reklamerer på en vare hos dem. Jeg ville uten tvil ha valgt H&M-skoene, går de i stykker og du reklamerer får du i det minste igjen pengene uten noen som helst diskusjon. Synes også at H&M-skoene var penere.

Kvaliteten på Bianco er da ikke så dårlig? Jeg synes faktisk den er veldig bra, da jeg har bare klagd på ett par sko som jeg har kjøpt der (nesten alle skoene mine er fra Bianco). Og servicen er super! I alle fall her jeg bor. Absolutt den beste butikken i hele byen her jeg bor, med tanke på service.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg låner denne tråden, jeg. Tenkte å bestille disse, men jeg klarer ikke velge farge! Hvilken farge ville DU hatt? :)Disse eller disse?

Skrevet

Jeg ville valgt nr 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...