AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Ikke alt på en gang da men! Sukkerfri gele Blomkål (hvor mange kalorier inneholder 1/2 eller 1 blomkål?) Blåbær og jordbær Popcorn Dream is
Gjest Samsungg Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Hei! Er dream is vanelig is? Isåfall er vel ikke det så bra slankemat :\
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 - Kutt ut dream isen, og erstatt med smoothie som du har litt i fryseren. Da blir det mer som en is - Skjær opp frukt og bær i biter, og ta på litt vaniljekesam. - Bland kesam og fun light saft med et par nøtter. - Skjær opp grønnsaker som brokkoli, blomkål, gulrøtter, og dypp det i dipp. - Kjøp sukkerfri godteri. I tilfelle du vil ha sjokolade, så er mørk sjokolade best. - Lag fruktsalat 1
Gjest Tidssone Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Det er ca 600 kalorier i en hel boks med dream. Du spiser sannsynligvis ikke hele boksen, så jeg tenker kjør på!
Gjest Samsungg Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Det er ca 600 kalorier i en hel boks med dream. Du spiser sannsynligvis ikke hele boksen, så jeg tenker kjør på! Dream isen - er det en sunnere is?
Gjest Tidssone Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Færre kalorier. Is er helt ok å spise når man slanker seg, dersom man _må_ ha noe søtt.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Dream isen - er det en sunnere is? Ikke sunnere, men lettere alternativ. Sist jeg sjekket lå isen på rundt 800kcal for en hel bøtte.
Zakuro Skrevet 31. mai 2012 #8 Skrevet 31. mai 2012 Dream er vel yoghurt is så er vel derfor den er et litt bedre alternativ. Men man har jo også denne lett-is, boksen, i vanilje og sjokolade, men vet ikke kalori innholdet. Selv pleier jeg å momse på cherrytomater, druer og tørket aprikos:) Gele av gelatin og funlight saft er ikke dumt heller. Om jeg blir sjuk etter sjokolade prøver jeg meg på Eldorado sin sjokoladepudding, er den med minst kalorier som jeg har funnet i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå