AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei! Vet ikke om jeg har lagt denne på rett sted, men hvis ikke får moderatorene flytte den. I allefall. Jeg kjøpte forlovelsesringer på Gylne Tider for 5 måneder siden. Hver ring kostet 1999, og ble inngravert med Din xxx og dato. Dette kostet ingenting ekstra. Nå har forlovelsen og forholdet gått i vasken, og jeg ønsket å selge ringen tilbake til butikken. Jeg har kvitteringen og alt, men får beskjed på at jeg kan få 160 kr for den? Er ikke dette fryktelig lite, når butikken solgte den for nesten 2000 kroner? Jeg skjønner jo selvsagt at jeg ikke ville fått kjøpspris for den pga det som sto inni, men likevel? Ringen er forresten merket med 585, så det er vel 14 karat, hvis jeg ikke husker feil. Selger de ringen for mer enn den er verdt, eller prøver de å lure meg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 29. mai 2012 #2 Del Skrevet 29. mai 2012 Nå vet jeg ikke svaret på det du spør om, men vil anbefale å sjekke pris hos andre forhandlere også, kanskje noen kan gi deg en bedre deal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eluveitie Skrevet 29. mai 2012 #3 Del Skrevet 29. mai 2012 Sjekk litt rundt, eventuellt kan du/dere også prøve å selge de på finn.no, det kan fort bli mer lønnsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva-80 Skrevet 29. mai 2012 #4 Del Skrevet 29. mai 2012 sjekke tv2 hjelper deg. i den siste programmen demmers var det snakka om oppkjøpere av gull. veldig store forskjeller, verdt å ta en titt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå