spørsmålstegnet Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 For å bruke et eksempel så velger jeg Paradise-Christina. Jeg er veldig lei av at de utspekulerte og rett og slett onde og slu deltakerne skal vinne. Hvorfor kan det ikke bli mer fortjent? Christina er en av de som har gitt mest helvette til de nye deltakerne. Truet med dårlig stemning hvis de ikke har gjør som hu sier, forså å stemme de ut med en gang. Hun har TISSET på Kristian Rene, hun har SPYTTET på Miguel. Hun sier hun ikke spiller, og klager på de andre som gjør det, men gjør det selv. Hvordan er det mulig å like hu? Hun gjør seg jo ikke populær, men neida.. hun er tilgitt. Det er noe som skurrer.. Vi har jo den første realitykjendisen i Crister Falck. Riks klysa.. han kan jeg så å si støtte. Han gjorde det han måtte, og passet på at han var IKKE populær, for å råtte seg sammen med de andre "svake". Men han gjorde ingenting stygt. Det virker som man må være drittsekk. I amazing race kan man være drittsekk, og vinne, men hittil er alle ålright. Men sånne som melder seg på et program for å bli tv-kjendis. Eller som melder seg på for opplevelsen, og driter i spill og trivsel. Greit med uenigheter, men mobbing, trusler og spyttkasting har jeg ikke noe til overs for!
kråkefjas Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Målet er vel å lage underholdning. Ikke konkurranse i god moral.
spørsmålstegnet Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Målet er vel å lage underholdning. Ikke konkurranse i god moral. Jeg ser poenget ditt, men tenåringer blir vel mer oppfordret til mobbing, enn å la seg engasjere av god underholdning.. Er jo egentlig ganske utrolig at hu Christina er SFO-ansatt. Godt forbilde.. not
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Jeg lever etter filosofien at hvis jeg driter i realityseriene og ikke bidrar til seertallene, så vil de forsvinne. Foreslår at du gjør det samme.
spørsmålstegnet Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2012 Jeg lever etter filosofien at hvis jeg driter i realityseriene og ikke bidrar til seertallene, så vil de forsvinne. Foreslår at du gjør det samme. Virker det som om jeg boikotter reality? Jeg irriterer meg over elendige kjipe deltakere som ikke har noe i et reality eller på tv å gjøre. Ikke realityserien. Var vel sånn at man slo ned på mobbing på Paradise for et par sesonger sia, men det tok en god del episoder før de satte ned foten. I år har de godtatt at Christian har pisset på Kristian Rene, og at Dennis og Christina har spytta på Miguel. Hvorfor slår de ikke ned på sånt? Jeg foreslår at du kan sitte å se på det, men jeg anbefaler deg å tenke deg om hvis du synes at store seertall skal få lov til å støtte sånne oppførsler videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå