Gjest Abelone Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Jeg har nylig flyttet inn på et heller kjedelig, lite kontor der forrige mann har gjort "rent bord" etter seg. Tatt med seg alle bilder osv. Fargen er ok, og jeg skal ikke gjøre det helt store med det. Men er det noen som har en god ide til dekorering av kontoret? Jeg vil gjøre det litt personlig og trivelig der inne. Noe som gjør litt av seg! Anyone??
Gjest Myumi Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Noe på veggene gjør seg veldig men ikke for mange bilder, velg heller bilder av litt større format enn mange små. Planter/blomster er alltid fint og det bedrer luften, bilder av egne barn (hvis du har noen) er koselig men ikke for mange, det gir ett heller uproft inntrykk. Mitt råd er at du ikke drasser inn for mange ting, det er tross alt kontoret ditt, ikke stuen din. Velg ut noen få ting- men velg de med omhu.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 Barskap, strippere og en sovesofa... Neida, jeg bare kødder (hvis det ikke er mulig for deg å få det til da? ) Et par bilder, noen store og små planter med matchende potter, gardiner hvis du har vindu, en koselig stol eller to, teppe på gulvet, din egen kaffe eller tekopp, bilde av familien eller Orlando Bloom på pulten... Fikk lyst på kontor selv nå jo!
Gjest Myumi Skrevet 2. februar 2004 #6 Skrevet 2. februar 2004 Barskap, strippere og en sovesofa... Er Abelone egentlig Hugh Hefner?
Diva Skrevet 2. februar 2004 #7 Skrevet 2. februar 2004 Er helt enig i de andre som har svart her forøvrig Lykke til med innredning ;-)
Gjest Abelone Skrevet 2. februar 2004 #8 Skrevet 2. februar 2004 Er Abelone egentlig Hugh Hefner? Jeg er vel mer en Maxine Gray.... så... Takk for gode tips! Skal en tur innom blomsterbutikken i morgen
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #9 Skrevet 3. februar 2004 Husker at jeg la merke til nettopp dette med pynting av kontorer da jeg jobbet ved et kontor der det både var høyt utdannede og lavt utdannede. På de lavest utannedes kontorer så det ut som om de hadde tatt med seg stua på jobben...på de høyt utdannedes kontorer var alt grått.
Gjest Anonymous Skrevet 4. februar 2004 #10 Skrevet 4. februar 2004 Hvorfor ikke henge opp noen store utfordrende bilder av seg selv? Jeg gjorde det, men tror du noen av mine mannlige kolleger så det... eller kanskje de ikke var friluftsmennesker??
Suzy Skrevet 4. februar 2004 #11 Skrevet 4. februar 2004 STOR korktavle. Den kan du bruke til praktiske ting - telefonlister osv og personlig pynt. Dessuten er det lett å bytte ut når du vil forandre litt... Stor plante (en på gulvet og en i vinduet) er veldig lurt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå