Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Ja, alle mammaer og pappaer, hva er de verste/morsommeste foreldretabbene dere har gjort? Kan by på meg selv først å si at min verste foreldretabbe er at jeg rett og slett har glemt å gi barnet mitt på 2 år mat etter frokost. Kom først på det da det var på tide med kveldsmat Lille pleier å ha faste måltider, og gjerne si fra om h*n ellers er sulten..Men ikke den gangen, gitt
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Ammetåka: Tok med varene, betalte ikke, og tok heller ikke med ungen fra vogna. Måtte bare løpe ut i bilen og reise hjem og lage middag. Det kom en forståelsesfull kassajente etter meg med ungen i hendene og lurte på om jeg ville komme tilbake og betale. Jeg merket jo at jeg ikke hadde med ungen, slengte varene i bilen, lukka ikke igjen døra en gang før jeg løp inn igjen. Ei annen venninne av meg ga eldste ungen en boks hundemat og hunden en boks ananas 5
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Satt ungen i bilstolen, kjørte de tre-fire min det tar å kjøre dit, og oppdaget at jeg IKKE hadde tatt på selene.. Fikk støkk i meg da, ja! Må jo ha vært helt blåst! Ammetåke til tusen..
Solskinnsbolla Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Ja, alle mammaer og pappaer, hva er de verste/morsommeste foreldretabbene dere har gjort? Kan by på meg selv først å si at min verste foreldretabbe er at jeg rett og slett har glemt å gi barnet mitt på 2 år mat etter frokost. Kom først på det da det var på tide med kveldsmat Lille pleier å ha faste måltider, og gjerne si fra om h*n ellers er sulten..Men ikke den gangen, gitt er det de verste foreldretabbene vi skal fortelle om eller morsomste? den morosmste er vel å sende ungen i bhg i pysjamas den verste er vel da jeg ga ungen en ørefik... jeg har også glemt å sette på selene i bilen flere ganger - det synes jeg ikke var morsomt, bare flaks at det gikk bra. Huff...
Gjest Vettel Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Verste: Da barnet trillet fra stellebordet, myyye lengere før jeg trodde h*n skulle kunne rulle seg rundt. 13 år siden nå, like dårlig samvittighet... - Første dagen barnet var i barnehage, satt på en kafè mens den skulle tilvennes. På vei ut av kafeen og til barnehagen (ca 20 meter, hehe!) så ble jeg helt panikkslagen og trodde jeg hadde glemt ungen på kafeen! *surrehuet* - glemte ta av lokket på innsiden av tåtesmokken, gav flaska med morsmelk,og forsto ikke hvorfor barnet ikke ble så fornøyd. Men sovnet gjorde den, Oppdaget etter noen timer senere (om natten) at lokket var på, uff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå