Gjest .-L-. Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Tror dere de hadde blitt sammen dersom de hadde møtt hverandre i virkeligheten? Husker ikke hvem som sa at kjærlighet begynnte med krangel elsn. En artig tanke Endret 29. mai 2012 av .-L-.
Aussie Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Interessant tanke. Dog er jeg for fersk i KG-sammenheng til å kunne peke ut brukere, eller gjøre meg noen tanker, men har lagt merke til et par stk som stadig er i tottene på hverandre. Kanskje hooke dem opp? Og sørget for at alt av skarpe gjenstander var plassert på et trygt sted før disse møtes.
I Grosny Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Interessant tanke. Dog er jeg for fersk i KG-sammenheng til å kunne peke ut brukere, eller gjøre meg noen tanker, men har lagt merke til et par stk som stadig er i tottene på hverandre. Kanskje hooke dem opp? Og sørget for at alt av skarpe gjenstander var plassert på et trygt sted før disse møtes. Gjest og Flanør? ? 4
Aussie Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Gjest og Flanør? ? Jaaaa.... (eller en ) Men polstrere rommet først, sånn for sikkerhets skyld, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Selv om mange damer i det virkelige liv liker å bli satt på plass, så kan ikke jeg si at koketterende damer er noe som jeg tenner på, altså de som ikke vet det selv som med et blir så veldig interessert. Standard arketyp som kommer til syne og den rollen gidder ikke jeg å spille, samme hvor på vedkommende er i sin krangel. U C?
SemperFi Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Husker læreren min sa at kjærlighet alltid startet med krangel på barneskolen, i noen tilfeller var det sant. Så man vet aldri! I tilfelle har jeg en høne å plukke med noen!
Gjest Vampen Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Mnja, skulle jeg først ha hooket opp med noen fra KG, så hadde det ikke blitt en av dem jeg krangler mye med.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #8 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Jeg tror Steinar og KateW hadde falt pladask for hverandre De har holdt på å krangle her i flere år nå. Endret 30. mai 2012 av .-L-. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #9 Skrevet 30. mai 2012 Mnja, skulle jeg først ha hooket opp med noen fra KG, så hadde det ikke blitt en av dem jeg krangler mye med. Å, hvis du likevel skulle finne på å møte en/ noen du har kranglet heftig med, så kan du vennligst gi meg beskjed før evt. møte, slik at jeg får tid på meg til å søke tilflukt i en eller annen bombesikker kjellerrom? Så, gidder du? 1
Gjest Vampen Skrevet 30. mai 2012 #10 Skrevet 30. mai 2012 Å, hvis du likevel skulle finne på å møte en/ noen du har kranglet heftig med, så kan du vennligst gi meg beskjed før evt. møte, slik at jeg får tid på meg til å søke tilflukt i en eller annen bombesikker kjellerrom? Så, gidder du? Slæpp off, lista over KG-brukere jeg muligens, i et hundredelssekunds galskap, kunne ha vurdert å møte, er kort. Ingen av dem er brukere jeg pleier å krangle med, så jeg tror du er trygg. Og skulle jeg finne på å møte noen av kranglebestisene mine, så trenger du nok mer enn en bombesikker kjeller, for da er Armageddon rett rundt hjørnet.
Lutetium 71 Skrevet 30. mai 2012 #11 Skrevet 30. mai 2012 Den man elsker tukter man, det står i den store kloke boka. Så da må det være sant.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #12 Skrevet 30. mai 2012 Artig tankeeksperiment. Steinar og KateW. Vampen og Superbad. "gjest" og Katten. Imli og Genesis. Eventuelt ikke. (Dette er ikke ment som å henge ut noen, siden alle disse er folk jeg respekterer, men som ofte er, eller har vært, i tottene på hverandre).
Måndagsbarn Skrevet 30. mai 2012 #13 Skrevet 30. mai 2012 Den man elsker tukter man, det står i den store kloke boka. Så da må det være sant. Du kan få tukte meg! Med hvitvin og melk?
Lutetium 71 Skrevet 30. mai 2012 #14 Skrevet 30. mai 2012 Du kan få tukte meg! Med hvitvin og melk? Med tanke på at du har melkeallergi, konfiskerer jeg hvitvinen din, stenger deg nedi en kjeller uten vannkran, men supplerer deg med ett kjøleskap stappet full av h-melk. Holder det?
Gjest Vampen Skrevet 30. mai 2012 #15 Skrevet 30. mai 2012 Artig tankeeksperiment. Steinar og KateW. Vampen og Superbad. "gjest" og Katten. Imli og Genesis. Eventuelt ikke. (Dette er ikke ment som å henge ut noen, siden alle disse er folk jeg respekterer, men som ofte er, eller har vært, i tottene på hverandre). Heh, om det er greit, så tror jeg muligens jeg vil bytte med "Gjest", og heller ta en helaften med Katten. Det er sansynligvis også bedre for både min nerver, omgivelsene og den ABen som er på jakt etter bombesikre kjellerrom.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #16 Skrevet 30. mai 2012 Slæpp off, lista over KG-brukere jeg muligens, i et hundredelssekunds galskap, kunne ha vurdert å møte, er kort. Ingen av dem er brukere jeg pleier å krangle med, så jeg tror du er trygg. Og skulle jeg finne på å møte noen av kranglebestisene mine, så trenger du nok mer enn en bombesikker kjeller, for da er Armageddon rett rundt hjørnet. Guuu...kan du vennligst likevel sørge for at jeg får beskjed dersom du, i et anfall av kombinert vin & is-rus plutselig får det for deg at det er en kjempegod idé å møte en av dine argeste krangle"kompiser"? Det er et par ting jeg trenger å rekke å gjøre først. På forhånd takk
Gjest Nuppdupp Skrevet 30. mai 2012 #17 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Tror dere de hadde blitt sammen dersom de hadde møtt hverandre i virkeligheten? Husker ikke hvem som sa at kjærlighet begynnte med krangel elsn. En artig tanke Stort sett kvinner som vil krangle med meg. Nei, aldri. kan bare huske to menn jeg har "kranglet" med. toleransen min fra menn er mye høyere enn fra kvinner, så godt mulig noen mener jeg har kranglet med dem, men det var ikke fra min side. Endret 30. mai 2012 av Nuppdupp
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #18 Skrevet 30. mai 2012 Heh, om det er greit, så tror jeg muligens jeg vil bytte med "Gjest", og heller ta en helaften med Katten. Det er sansynligvis også bedre for både min nerver, omgivelsene og den ABen som er på jakt etter bombesikre kjellerrom. Nei, det er ikke greit i denne tråden, siden den handler om folk som krangler. Men du står fritt til å ta en helaften med Katten i stedet for Superbad, eller ingen, for min del.
Gjest Katten. Skrevet 30. mai 2012 #19 Skrevet 30. mai 2012 Sorry Vampy. Mtp høyden min, tror jeg nok "gjest" vil forsvarer meg med både det ene og det andre!
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2012 #20 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Steinar40 og Katten kunne blitt et seriøst radarpar! Innlegg redigert for personangrep Sophie-Ann, mod Endret 31. mai 2012 av Sophie-Ann
Anbefalte innlegg