Emy Skrevet 2. februar 2004 #1 Del Skrevet 2. februar 2004 Dere, foreldre, svigerforeldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muslingen Skrevet 2. februar 2004 #2 Del Skrevet 2. februar 2004 Kjolen får jeg hos min mor. Alt annet betaler vi selv. Det blir ikke så dyrt fordi vi har mange hjelpere som baker, ordner håret mitt osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 2. februar 2004 #3 Del Skrevet 2. februar 2004 Hos oss blir det spleiselag mellom mine og hans foreldre. Mulig vi betaler våre egne klær, og bryllupsreise - hvis vi skal på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 2. februar 2004 #4 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi betaler alt selv. Det er mulig at min kjæres mor insisterer på å betale maten og sånt, men i utgangspunktet er det vi som arrangerer og betaler hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 2. februar 2004 #5 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi får 50 000 tilsammen av foreldrene våre (halvparten hver) og resten betaler vi selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 2. februar 2004 #6 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi har fått en god slump penger av våre foreldre, resten betaler vi selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 2. februar 2004 #7 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi får 50 000 av svigers så må vi og mine foreldre bli enig om resten. Vi har betalt bryllupsreisen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 2. februar 2004 #8 Del Skrevet 2. februar 2004 ca 50% fra svigers, ca 1/3 fra mine foreldre, og så tar vi resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 2. februar 2004 #9 Del Skrevet 2. februar 2004 vi og så har vi fått litt av svigers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. februar 2004 #10 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi får ca 30 000 av mamma og pappa, hva vi får av svigers er usikkert - de har et litt rart forhold til bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 2. februar 2004 #11 Del Skrevet 2. februar 2004 Svigerforeldrene mine betaler 25.000, resten betaler mine foreldre. Men bryllupsreise og ringer betaler vi selv. Jeg er utrolig takknemlig for at "de gamle" bidrar, ellers hadde det ikke blitt rare bryllupet på oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. februar 2004 #12 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi selv, selvfølgelig............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 2. februar 2004 #13 Del Skrevet 2. februar 2004 Mine foreldre er skilt og gift på nytt. Derfor blir mesteparten delt på tre. Svigers, mamma + mann, pappa + dame. Vi skal betale fotograf, ringer og brudebukett selv. Skal ha 70 gjester, og dette ble dyrere enn vi trodde. Foreldrene våre har vært veldig sjenerøse, og vi er utrolig glade for at de vil bidra med sååå mye. Er jo ingen selvfølge!!!! :D Bryllupsreise blir det nok ikke penger til nå, men får spare den til neste år. Litt problem ang. ferie - barnehageplass osv. også. Men en uke uten barn er alltid deilig å ha til gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bare lille meg... Skrevet 2. februar 2004 #14 Del Skrevet 2. februar 2004 Skal prøve å betale mesteparten sjøl.... :o Ingen av oss har til å la foreldrene våre sitte igjen med "gjelda"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 3. februar 2004 #15 Del Skrevet 3. februar 2004 Vi betaler alt selv... Noe annet ville kanskje vært litt rart når vi har vært sammen i nesten 6 år og tjener nesten mer enn foreldrene våre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 3. februar 2004 #16 Del Skrevet 3. februar 2004 Vi betalte så og si alt selv, men middagen var en del var bryllupsgaven fra moren min. I tillegg fikk vi det meste av det vi serverte i baren på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 3. februar 2004 #17 Del Skrevet 3. februar 2004 Pappa og svigerforeldrene mine betaler alt som ha med festen å gjøre. Vi betaler ting som klær, ringer, brudebukett osv. selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenogtredve Skrevet 3. februar 2004 #18 Del Skrevet 3. februar 2004 Både foreldrene mine og svigers har sagt at de ønsker å bidra, men de har ikke vært så veldig konkrete. Så inntil videre planlegger vi at vi skal betale alt selv. (Det tar seg ikke ut å spørre om penger til dette, synes jeg. Foreldre får si ifra selv.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. februar 2004 #19 Del Skrevet 3. februar 2004 Mamma og pappa er skilt, så pappa og svigers betaler maten og mamma vil betale blomster til kirken og festlokalet, solisten og Dj`en! Hun og stefaren min har betalt kjolen min(de insisterte) Vi får også 10000kr av stefaren min til bryllupsreisen! Resten betaler vi selv, fotograf, en som filmer, klær til sambo, ringer, brudebukett etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 3. februar 2004 #20 Del Skrevet 3. februar 2004 Vi betaler selv. Synes noe annet ville være litt unaturlig i en alder av 28 og 33.... (Men vet vi får ca. det alkoholen koster i bryllupsgave fra mine foreldre, selv om vi har insistert på at de ikke får betale noe av festen....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå