Gjest MrsOcta Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 (endret) . Endret 26. januar 2013 av MrsOcta
Gjest LYSVING Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jeg ville skrevet den boken som jeg selv følte og ønsket først. Også tatt resten derfra Lykke til ihvertfall! Og ja. Om boken virket interessant. Samme hvem som skriver den Endret 29. mai 2012 av LYSVING 1
Gjest Eluveitie Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Skriv boken og følg hjertet ditt hele veien underveis. Så ser du hva du gjør til slutt. Jeg tror det er slik at du kan sende utdrag av boken til forskjellige bokforlag og se om de vil gi den ut, du kan vel da også sende utdrag til bokforlag i England og se om noen vil gi den ut der? Om boken er bra så er det ikke nøye for meg om den er skrevet av en 15åring eller en 25åring, du kan vel også utgi den under pseudonym dersom du ønsker det 2
Strange Doll Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 http://www.pantheralife.no/ vil anbefale å se her, er et forlag som satser på unge forfattere Jeg bryr meg ikke om alderen på den som har skrevet en bok, jeg bryr meg om innholdet
sauen87 Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Jeg ville nok gått for engelsk ja, om du liker det best. Etterspørselen etter fantasy er vel ikke så stor i Norge heller. Alderen på forfatteren har ikke noe å si for meg
Gjest IngvildSF Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Det kan være en ulempe å skrive på engelsk, hvis du ikke har det som morsmål. Kvaliteten på språket kan bli for dårlig i forhold til andre engelske bøker. Then again, skriver du bedre på engelsk enn på norsk, så er vel engelsk å anbefale. Tror uansett det er lurt å tenke nøye gjennom. Lykke til med skrivingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå