Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er flere som opplever at folk ikke ringer tilbake etter intervju? At man etter endt intervju får beskjeden "jeg ringer deg", men så ringer de aldri? Er det ikke normal folkeskikk å faktisk si i fra om man har fått jobben eller ikke, så man slipper å stå på tå hev i tilfelle om man må begynne på ny jobb så raskt som mulig? Synes bare det er irriterende! Om de ikke vil ringe å si i fra, kan de i minste sende en melding eller en epost?

Er så jævlig irritert. Er det SÅ vanskelig?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jepps! skjedd 2 ganger! jævla tullinger.

edit: faktisk 3 ganger når jeg tenker meg om. er snakk om mulig jobb på en butikk, men kleskjeden skal legges ned og sjefen skal prøve å starte en ny, så derfor er det jo ikke sikkert at jeg får jobb. Men det hadde vært fint å være oppdatert.. hvertfall nå som det nærmer seg sommerferien... har prøvd å ringe henne selv, og tilogmed vært innom butikken og hun har lovt å gi meg svar, men hører ingenting...

Endret av otilie
Skrevet

De er forferdlig dårlig på det ja. Har opplevd det mange ganger! For ikke å snakke om at mange er elendige på å holde et intervju også.

Gjest IngvildSF
Skrevet

Har opplevd at de ikke ringer når de sier de skal. Da ringte jeg dagen etterpå, og lurte på statusen. Gjør dere det? De er jo mennesker de også, ikke alt man husker.

Skrevet

Har opplevd at de ikke ringer når de sier de skal. Da ringte jeg dagen etterpå, og lurte på statusen. Gjør dere det? De er jo mennesker de også, ikke alt man husker.

jepps. ene maste jeg høl i huet på, de skulle gi meg beskjed om 2.gangs intervju. skjedde aldri. tror de blokka meg på telefonen tilslutt xD De sa at intervjuet skulle ta plass i begynnelsen av september var det vel... og jeg hadde ringt de og stukket innom et PAR ganger før det... når det begynte å nærme seg sånn 10 september så ringte jeg ganske ofte, men de sa alltid at de skulle ringe meg tilbake... tilslutt svarte de aldri.

går an å si nei.... noen kjenner visst ikke det ordet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er skikkelig irriterende! Jeg er jobbsøker for tida, og har brukt en del tid på å vente på slike telefoner som aldri har kommet. Én ting er å ikke ringe når de har sagt at kun den som får jobben blir kontaktet. Men når de lover å ringe DEG uansett, kan de jammen gjøre det og.

Det må jo være ganske ubehagelige telefoner å ta. Særlig til dem som virkelig var ivrige og hadde lyst på jobben. Samtidig er det mye enklere å være skuffa jobbsøker når man får en telefon der man får vite på en hyggelig måte at jobben nå er besatt, og ønska lykke til videre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

At man ikke husker er bare ikke godt nok!

Nå har jeg søkt to jobber hos NAV, som jeg vet jeg er kvalifisert for og de har lovet at de skulle ta kontakt -uansett. Når NAV er så j*?%# sløve, de som liksom skal få folk i jobb, hvordan forventer de at man skal komme seg ut i jobb da?

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var på intervju i skatteetaten da jeg var nyutdannet, fikk jeg papirrene mine i retur sammen med et lite skriv om at jeg dessverre ikke hadde fått jobben nesten et halvt år etterpå. Det ble nesten komisk.

AnonymBruker
Skrevet

jepps. ene maste jeg høl i huet på, de skulle gi meg beskjed om 2.gangs intervju. skjedde aldri. tror de blokka meg på telefonen tilslutt xD De sa at intervjuet skulle ta plass i begynnelsen av september var det vel... og jeg hadde ringt de og stukket innom et PAR ganger før det... når det begynte å nærme seg sånn 10 september så ringte jeg ganske ofte, men de sa alltid at de skulle ringe meg tilbake... tilslutt svarte de aldri.

går an å si nei.... noen kjenner visst ikke det ordet.

Og der har du grunnen til at de aldri ringte tilbake...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og der har du grunnen til at de aldri ringte tilbake...

hvorfor sa de aldri "beklager du får ikke jobben" da?

jeg maste på de bevisst, fordi de lovte meg at de skulle ringe. og de var sååå interessert i at jeg skulle jobbe der. det var sååå sikkert at jeg skulle få jobben, sa de.. hver gang... men de jugde jo bare!

de kunne ikke ha hatt noen problemer med at intervjuet ble utsatt pga sykdom eller noe, for de sa alltid at jada, intervjuet skal finne sted snart:))) vi er så interessert i at du skal få jobben:)) vi ringer deg tilbake:)

bullshit

Endret av otilie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...