AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Han sendte meg melding nå om vi kunne gå på date imorgen , jeg har ikke blitt ordentlig kjent med han, så det er liksom greit med en date. Men hva hvis jeg ikke liker personligheten hans, eller at vi rett og slett ikke passer? Jeg tør ikke helt å si til han etter å ha møtt han at vi ikke passer, synes så synd på han. Han maser mye og han er skikkelig forelska, mens jeg er usikker og vet ikke hva jeg skal gjøre. Skal jeg bare avvise daten? Skal jeg møte han og se hvordan han er, og dersom det ikke funker sier jeg bare det rett ut??... Men hva hvis han blir sur på meg? :/ trenger råd please.
Maja:) Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Møt han og se hvordan kjemien er. Kanskje det er kjempebra! Er ikke kjemien der så kan du finne en pen måte å si at det på. Om det ikke er helt feil så kan du treffe han igjen og se om førsteinntrykket kom av at dere begge var litt nervøse...
Gjest Lillemy Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 TS her.. tusen takk for svar. Er liksom nå jeg synes han er en litt raring, jeg synes ikke noe særlig om han, men han mener at jeg ikke kjenner han godt og det er nok derfor. Jeg skal på date også skal jeg se hvordan det er... Men det er vel ikke farlig om ting ikke funker?? vi er ikke kjærester engang da herregud.. ååååhhh..
Steinar40 Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Har du ikke lyst til å gå på date så syns jeg at du ikke skal gå.
drosophilia Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 TS her.. tusen takk for svar. Er liksom nå jeg synes han er en litt raring, jeg synes ikke noe særlig om han, men han mener at jeg ikke kjenner han godt og det er nok derfor. Jeg skal på date også skal jeg se hvordan det er... Men det er vel ikke farlig om ting ikke funker?? vi er ikke kjærester engang da herregud.. ååååhhh.. Skal sies at sist jeg datet (4-5 ganger) likte jeg ikke fyren spesielt på "forhånd". Han var ikke min type (trodde jeg), og jeg syntes kanskje han var litt "rar" ift. til de som hadde vært min type til da. En sen kveld etter en fest kom vi i snakk om andre ting enn "smalltalk". Tror jeg lot være å dra hjem for å sove noen dager etter dette, og vi har nå bodd sammen i snart 3 år. Og ja, jeg synes han er fantastisk. Så en date kan vel ikke skade?
Påsagløggen Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Edit: feil tråd. Endret 30. mai 2012 av Påsagløggen
Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Mange velger å ikke møtes etter første møte, så det er veldig vanlig. Men det er alltid en fordel om man har lyst å bli bedre kjent i utgangspunktet. Kanskje du bare skal hoppe i det? Det er bare noen timer av livet ditt og du vet aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå