AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Er det regnet som "nei" å selge kjole som er brukt 2 ganger? Selvsagt til halv pris av det man selv betalte som brukt-pris. Jeg kommer ikke til å bruke den hele dagen,og bruker ingenting spraytan/selvbruning etc. Aner ingenting om dette greiene....
Gjest Adriane Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Nei, det syns jeg ikke, så lenge prisen gjenspeiler at den er brukt flere ganger, og at du oppgir det til potensielle kjøpere 1
Portvinpiken Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Nei det synes jeg absolutt ikke, tvert om kan det jo være noen som setter stor pris på å få en fin og enda rimeligere kjole, og som ikke er så opptatt om det er en eller to som har brukt den først. Husk at folk også velger å leie kjoler, og de er jo ofte brukt flere ganger. Så det er bare å sette ut annonsen så ser man om det blir et salg. Lykke til :-) 2
Amens Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Bare husk å få med str, merke og om den er blitt endret;) 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Husk også å få med din høyde + høyde på skoene (ev. totalhøyde). Skriv også eksplisitt at kjolen er brukt to ganger. Jeg hadde gjerne kjøpt den hvis den passet og jeg likte den!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #6 Skrevet 30. mai 2012 Husk også å få med din høyde + høyde på skoene (ev. totalhøyde). Skriv også eksplisitt at kjolen er brukt to ganger. Jeg hadde gjerne kjøpt den hvis den passet og jeg likte den! Jepp, det var meg som lagde et annet innlegg her som irritert kjøper på Finn - så jeg skal iallefall få med all info - legge ut mine egne mål(og ta med at forrige faktisk er en god størrelse mindre enn meg og ganske mye lavere) - OG for all del droppe den "nydelig kjole/drømmekjolen/jeg følte meg fantastisk"..... Jeg blir bare sånn "jaha, det er bra, men jeg lurer mest på høyde, vekt og mål".
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #7 Skrevet 30. mai 2012 Jepp, det var meg som lagde et annet innlegg her som irritert kjøper på Finn - så jeg skal iallefall få med all info - legge ut mine egne mål(og ta med at forrige faktisk er en god størrelse mindre enn meg og ganske mye lavere) - OG for all del droppe den "nydelig kjole/drømmekjolen/jeg følte meg fantastisk"..... Jeg blir bare sånn "jaha, det er bra, men jeg lurer mest på høyde, vekt og mål". Så bra! Jeg liker selgere som deg! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå