AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Jeg husker jeg så en film for noen år siden som handler om en mor som oppdager at hennes tenåringsdatter chatter med eldre menn på nettet. Hun blir skremt, og provosert, og etterhvert oppsøker hun slike nettsider å utgir seg for å være tenåring og lar pedofile menn ta kontakt med henne. Hun allierer seg med noen i politiet og lurer pedofile til å møte henne, og politiet arresterer mennene. Men er det noen som vet hva denne filmen heter? Tror kanskje den er spilt inn på 90- eller 00- tallet. Mener den heter noe med "ikke rør min datter", men det er jo en annen film... Haha, oi, noe rotete tekst. Håper dere skjønner hva jeg vil frem til!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Every Mother's Worst Fear (En mors verste mareritt) fra 1998? http://www.imdb.com/title/tt0156839/
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Hehe, så bra. Har aldri hørt om den før, men med Googles hjelp holdt det med informasjonen du oppga. Bare skriv site:imdb.com mother pedophile chat og så er du der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå