Gå til innhold

Du ser ut som...

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehodet
Skrevet

Vi satt en gruppe mennesker sammen en solfylt ettermiddag.

Vi koste oss og stemningen var god, da med ett kommer en av herrene bort til meg og klapper meg på mitt hode. "Åh, du minner meg slik om den puddelen jeg aldri fikk som barn"

Ei venninne ble skikkelig opprørt på mine vegne, mens jeg bare lo. Spesielt da han sa "du ser jo ut som en puddel på hodet"

Jeg flirer enda av denne kommentaren.

Har du noen gode kommentarer på utseendet ditt å dele?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisketryne, fikk jeg i høre av en psykisk utviklingshemmet. (jeghar ganske store lepper og runde øyne) så han har jo rett i det :P

Olsen Twins.

• Liker 3
Skrevet

Tror ikke jeg har fått noen sånne morsomme kommentarer. Jeg ser tydeligvis eksotisk ut da, siden jeg til stadighet får spørsmål om jeg snakker norsk, og om hvor jeg egentlig er fra.

• Liker 2
Skrevet

Jeg får høre at jeg ser ut som en (hann)løve nesten hver eneste gang jeg har vært ute og det er vind. Og kjæresten kaller meg Aslan når jeg nettopp har stått opp. :snurt:

Håret mitt er langt, tykt og rødbrunt hvis noen skulle være i tvil. :fnise:

Ellers er det flere som har sagt at jeg ligner en katt på grunn av øynene, men det slår ikke løvekommentarene.

• Liker 7
Skrevet

Jeg havnet i samme tyskklasse som en fyr i 8. og det første han sa til meg "Hm, du ser ut som en kanin!" (hadde litt skeive tenner på den tiden). Artig å tenke på nå - 7 år etterpå hvor vi fortsett er bestevenner.

• Liker 2
Skrevet

En ettermiddag jeg kommer hjem fra jobb, kommer en av småjentene som bor i samme vei halsende mot meg:

- Kommer du fra Sesam Stasjon nå?

Jeg bare - hæ? :overrasket:

- Ja, for du er jo hun Leonora i Sesam Stasjon du!

Jeg: - Nei jeg er nok ikke henne.

- Jo, det er du det! :sad:

Jeg burde kanskje sagt at hun hadde rett, for hun ble skikkelig lei seg.

• Liker 12
Skrevet

Jeg får stadig høre jeg ligner på både Robyn og Mariann i surferosa.

• Liker 1
Skrevet

En bekjent mente jeg ligner på en hamster. Kan dessverre skjønne hva han mener... :sjenert: Men etterhvert som jeg blir eldre føler jeg at jeg ikke er like rund i ansiktet og "kinnposene" som før, veldig glad for det!

En annen fortalte meg uoppfordret at jeg hadde litt sånn hesterumpe; "den ser så fast og muskuløs ut, akkurat som på en veddeløpshest!" :skratte:

Samme person presterte også å si at føttene mine ligner på apeføtter og at det ser ut som jeg kan gripe ting med dem. :filer:

• Liker 6
Skrevet

<-----

:rolleyes:

• Liker 6
Skrevet (endret)

Jeg har hørt opptil flere ganger at jeg ligner på hun der berta i Matrix. Vet ikke om jeg skal bli fornærmet eller smigret.

Ellers har jeg fått jeg hørt Jævla sva**ing fra en dement rasistisk gammel dame (er urnorsk og bleik som fy)

og at jeg minner litt om en geit (men det tror jeg var spøk, eller?) :fnise:

Endret av Sinner
Skrevet

En annen fortalte meg uoppfordret at jeg hadde litt sånn hesterumpe; "den ser så fast og muskuløs ut, akkurat som på en veddeløpshest!" :skratte:

:skratte: Jeg døøøør!!! Ler så jeg griiner!!! :D Den va dagens!!! :skratte: :skratte: :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos gynekologen min og så sa han.

Du ser ut som hunden min du.

Hvilken hund har du da?

En Engelsk Setter.

• Liker 3
Skrevet

Det rareste jeg har hørt er at jeg ser ut som en sjøhest :huh:

Demi Levato har jeg hørt flere ganger, mest da jeg hadde pannelugg. Ser det virkelig ikke selv, synes vi er helt forskjellige.

Noen har sagt Liv Tyler, og det velger jeg å ta som en stort kompliment :rodmer: (Selv om man ikke trenger å være pen, bare fordi man ligner på noen som er pen da. Men tar det til meg uansett :fnise: )

Gjest Nuppdupp
Skrevet

:skratte: Jeg døøøør!!! Ler så jeg griiner!!! :D Den va dagens!!! :skratte: :skratte: :skratte:

Huffda, det har jeg sagt om ei jente. Det var negativt ment, men kanskje hun ikke var det.

• Liker 2
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Har fått vite at jeg ser ut som hunden min. Den er død nå, men var en engelsk setter :) svart og hvit :rodmer: og macther personligheten hennes hehehe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

du ser ut som en dukke.

Skrevet

Overhørte en telefonsamtale hvor jeg ble omtalt som hun som lignet på en bever.. Kan ikke helt skjønne hvorfor, har ikke store eller lange tenner eller noe? Hehe, tar det derfor ikke så tungt :P

Skrevet

Av morsomme kommentarer hører jeg at jeg ser ut som en fisk uten sminke (har store runde øyne og store lepper) og at jeg ser ut som en katt med sminke. Haha, synes det er litt artig. Har også hørt en gang at jeg så ut som en teddybjørn fordi jeg har store øyne og liten "avrundet" nese som på en bamse :P

Av folk så hører jeg ofte Liv Tyler og Angelina Jolie, men jeg ser det ikke selv. Men jeg tar de komplimentene jeg kan få :P

Skrevet

Jeg blir alltid spurt om jeg kommer fra Tyrkia. Sannsynligvis fordi jeg har svart hår.

Så ser de de blå øynene mine og spør hvem av foreldrene mine som er tyrkisk. :fnise:

For the record; Min mor er brunette og min far og hele hans familie er rødhåret.

Jeg har arvet pappas hud(bleeeeek) og mammas hår, samt litt gyldent skjær i håret ved solnedgang :P

Tidlig grå, så her går det i farge!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg får høre at jeg ser ut som en (hann)løve nesten hver eneste gang jeg har vært ute og det er vind. Og kjæresten kaller meg Aslan når jeg nettopp har stått opp. :snurt:

Håret mitt er langt, tykt og rødbrunt hvis noen skulle være i tvil. :fnise:

Ellers er det flere som har sagt at jeg ligner en katt på grunn av øynene, men det slår ikke løvekommentarene.

Signerer bare denne jeg, for det er det samme som jeg skulle skrive :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...