Gå til innhold

Overføring fra kredittkort. Vente til i morgen eller...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte kredittkortselskapet og ba om å få overført penger til min lønnskonto klokken 14.30 i dag i håp om å få bestilt en billig flybillett som er lagt ut. Damen jeg pratet med sa at beløpet kom inn på kontoen etter klokken 16 i dag eller tidlig i morgen.

Hvor lenge etter klokken 16. kan jeg forvente at beløpet står på konto? Det hadde ikke skjedd noe ti over fire.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bestiller du ikke bare med kredittkortet?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bestiller du ikke bare med kredittkortet?

Jeg har mistet selve kortet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet selve kortet.

For du må putte kortet fysisk i maskinen?

AnonymBruker
Skrevet

For du må putte kortet fysisk i maskinen?

Det var ikke det jeg spurte om. Det enkleste var å ringe kortselskapet og be de overføre pengene. Vennligst svar på spørsmålet hvis du har noe svar å gi.

Skrevet

Det var ikke det jeg spurte om. Det enkleste var å ringe kortselskapet og be de overføre pengene. Vennligst svar på spørsmålet hvis du har noe svar å gi.

Det overføres 12, 16 og 24. Du får dem tidligst 24.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for seriøst svar Kråkefjas.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det overføres 12, 16 og 24. Du får dem tidligst 24.

Det er feil.

Driftsmønsteret til NICS finner du her:

http://fno.no/PageFiles/27894/Driftsm%C3%B8nster%20for%20NICS%20-%20Vedlegg%201%20til%20Regler%20for%20avregning%20og%20oppgj%C3%B8r%20av%20transaksjoner%20som%20inng%C3%A5r%20i%20NICS%20(pr%2028.09.10).pdf

Som du ser har bankene frist for å levere transaksjoner klokken 0530, 1330 og 1530.

Når faktisk cut off er avhenger av den enkelte bank (sin datasentral) sitt kjøremønster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...