Gå til innhold

Har du en rullegardin som gjør rommet mørkt og som du er fornøyd med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du kjøpt den?

Vi kjøpte fra Ikea til forrige leilighet og ble litt skuffet. Rommet ble ikke mye mørkere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår er hvit fra ikea. Vi tilpasset den og vips, mørkt.

Skrevet

Har hatt hvit fra både IKEA og jysk, samt mørk blå fra IKEA. Mørk blå gjør selvsagt rommet mørkere. Har jeg brukt hvit rullgardin så har jeg alltid hatt gardiner i tillegg.

Skrevet

Svart fra ikea. Slipper ikke inn noe lys, så er veldig fornøyd med den!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men alt lyset kommer jo inn på siden?? Vi har både rullgardin og gardin men det hjelper ikke. Rullegardinen henger helt inn i vinduet, men det hjelper ikke.

Skrevet

Men alt lyset kommer jo inn på siden?? Vi har både rullgardin og gardin men det hjelper ikke. Rullegardinen henger helt inn i vinduet, men det hjelper ikke.

Litt lys på sidene må du faktisk regne med, med mindre vinduet er helt igjen, ikke trekker og rullegardinen er montert inni vinduskarmen eller klistret fast på sidene med gaffatape.

AnonymBruker
Skrevet

Ikea, men pass på at du kjøper rett type. Tupplur er tett. :)

Lys på sidene blir det uansett, men du kan bygge et skinnesystem, eller henge opp noen tykke, mørke gardiner, og feste disse til rullegardinene med f.eks. klesklyper om nettene.

Skrevet

Har tupplur fra Ikea, er veldig fornøyd med den.. "Vanlige" rullegardiner holder ikke, den må være lystett.. Og så er det viktig å få riktig størrelse slik at rullegardinen går litt utenfor glasset på vinduet.. ;) Jeg har min rullegardin inni vinduskarmen, og så har jeg gardiner utenfor karmen.. ;)

Skrevet

Har tupplur fra IKEA. Jeg er veldig fornøyd med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...