AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Jeg er på jakt etter lift eller heisgardiner (aller helst heisgardiner). Jeg trenger to stykk, men det er et lite problem. Viduene er av ulik størrelse. Så hvor kan jeg finne to like heisgardiner med ulik størrelse?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Det er mange stoffbutikker som kan sy etter mål for deg:-) jeg har roll-up gardiner....det er kjempefint,med knytinger i sidene,de er veldig enkle å sy:-)har dessv ikke bilde
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Det er mange stoffbutikker som kan sy etter mål for deg:-) jeg har roll-up gardiner....det er kjempefint,med knytinger i sidene,de er veldig enkle å sy:-)har dessv ikke bilde Roll-up gardiner er også kjempefltt :-) Målene på de jeg må ha er: vindu nr 1: 67-74cm vindu nr 2 og 3: 110-114cm Men kanskje jeg bare må få de sydd, men vil helst finne noen som er ferdigsydd.
Mariehønen Skrevet 1. juni 2012 #5 Skrevet 1. juni 2012 Vi fikk spesialsydd men hjelp fra noen som heter inkdesign.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå