Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Hva ville du sagt om du sammen med søknad og cv fikk en kreativ brosjyre som presentasjon av personen? Må nevne at jeg søker jobb innen kreative yrker. Noen tips og råd til hva folk som ansetter gjerne vil se, vite, lese om?
Emy Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Min jobber er å ansette folk. Søker du en stilling innenfor et kreativt yrke kan det være en ide. Kommer ann på hvilken type stilling og i hvilke type firma.
Gjest Lea Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 Holdt på med ansettelser før i tiden. Jeg må innrømme at kreative søknader ble lagt ekstra merke til, så lenge de ikke var overdrevet. Og jeg ansatte ikke til et kreativt yrke. Go for it!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. februar 2004 #4 Skrevet 2. februar 2004 Ja, kjør på! Jeg hadde blitt imponert, og lagt deg øverst i bunken - om ikke annet så for å ha noe kult å se på
Gjest Hilde K S Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 Dersom brosjyren var dyktig utført ville jeg i alle fall ha innkalt deg til intervju. Det er jo også viktig at du har andre egenskaper man er ute etter.
Nana Skrevet 3. februar 2004 #6 Skrevet 3. februar 2004 Det spørs hva jobb du søkte på. Jeg er med og ansetter folk innenfor IT og er usikker på hvordan jeg ville reagert. Du ville ihvertfall bli lagt merke til! Tror kanskje slike ting er mer aktuelt innen for kreative yrker som nevnt ovenfor.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Sjekke om der var feilskrivninger som du laget i overskriften. Ta deg litt bedre tid før du handler - så går det nok bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå