HanneB Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Får ikke til å legge inn link til kjolen min, dvs. jeg får lagt inn http://www.sanpatrick.com/newSite/eng/main.asp' target='_blank'>, men ikke slik at siden hvor min kjole er vises med engang Hjælp - frustrert
Holly Hobbie Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 Klikk med høyre museknapp på bildet av kjolen, gå ned til egenskaper og marker og kopier teksten der (dvs. url'en til bildet. Så limer du det inn i innlegget !
Gjest Lea Skrevet 2. februar 2004 #3 Skrevet 2. februar 2004 Det er en flash-side og vanskelig å linke direkte til. Jeg tok et bilde av skjermen min og håper at det ble riktig kjole http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php?photo=666
HanneB Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2004 JA!! :D Takk skal du ha - ikke så dreven i dette enda jeg da.... Det er nesten kjolen min -men jeg har litt annerledes/mindre brodering på overdelen - men den ser ut som denne i hvertfall - gleder meg til jeg får den
Gjest Lea Skrevet 2. februar 2004 #5 Skrevet 2. februar 2004 Det er enkelt å linke til sider og bilder vanligvis, men det er litt knotete med slike flash-sider. Derfor kan det lønne seg å åpne den riktige siden, trykke på Print Screen-knappen (øverst til høyre på tastaturet), åpne et bildebehadlingsprogram e.l. og lime inn (Ctrl + V).
HanneB Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2004 Min kjole er ikke helt lik denne, jeg har litt annerledes broderi og ikke den lille blomsten i v-ringningen, og slepet er litt lenger tror jeg (vanskelig å se på bildet) men ellers er det samme kjole. Min heter St.Patrick 6905, ifølge katalogen. Det er deilig at jeg endelig har bestemt meg - har prøvd mange forskjellige kjoler, men dette var en av de første jeg prøvde (dvs. modellen) og ja det var nok min kjole hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå