tingeling Skrevet 27. mai 2002 #1 Skrevet 27. mai 2002 hei Perser regner med at du koser deg med mann og barn om dagen, men hvis du er innom her hadde det vært kjempe kos å få høre hvordan dagen din ble! Eller er du for tiden på bryllupsreise? klem fra tingeling12
Gjest *Perser* Skrevet 27. mai 2002 #2 Skrevet 27. mai 2002 hei hei så koslig at du lurte på hvordan det gikk med oss jeg skal skrive ned alt etter hvert! for tiden er jeg veldig trøtt hehe, fikk jo nesten ikke søvn de siste dagene men jeg kan bare si at dagen vår kunne ikke blit bedre masse kos og klem fra fru *Perser*
Mrs. B Skrevet 27. mai 2002 #3 Skrevet 27. mai 2002 Så godt å høre!! Gleder meg til å høre referatet ditt! Gratulerer som FRU!! 12
Gjest Snorkfrøken Skrevet 27. mai 2002 #4 Skrevet 27. mai 2002 Så fint å høre at du hadde en flott dag, Perser! Gleder meg til å høre hvordan det gikk og ikke minst å se bilder 12
tingeling Skrevet 27. mai 2002 Forfatter #5 Skrevet 27. mai 2002 Kjempe godt å høre Perser!!! har jo vært litt bekymret for deg, men var innerst inne sikker på at du kom til å få en fantastisk dag, rett og slett fordi du fortjener det! klem fra tingeling12
Tussilago Skrevet 27. mai 2002 #6 Skrevet 27. mai 2002 Så fint at dagen deres ble bra Gleder meg til å høre flere detaljer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå