Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har vært på Jan Thomas studio? Hva gjorde dere der,og hos hvem? Pris? Har lyst å farge håret mitt og etter å ha sett på Jan Thomas sitt program Happy Day har jeg fått skikkelig sansen for han. Han er jo superflink. men det er vel ikke akkurat han som farger håret ditt,om du bestiller en time der.. vil gjerne gå til en som kan se hvilken farge jeg kler! Om jeg skal ha varme eller kalde farger i håret osv. Andre frisører jeg har vært hos har jo ikke peiling....Takk for erfaringer! :-)

Endret av Vestlandsjente
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får nok neppe Jan Thomas til å fikse håret ditt uten en spesiell avtale, han tar sikkert noen tusenlapper bare for klipp.... Har bare vært hos Fred (fikser bryn) hos Jan Thomas, går til en annen salong for håret. MEN jeg har blitt farget/klippet av to av frisørene som har jobbet for Jan Thomas før. Har hatt frisører både før og etter som har gjort en bedre jobb. Hun ene sluttet visstnok hos Jan Thomas fordi hun var så lei folk som kom til Oslo på helgetur for å "bli nye".

Hva jeg vel prøver å si er at frisørene hos Jan Thomas neppe er flinkere enn hos mange andre frisørsalonger i Oslo. Ville heller satset på en annen salong og fått en stylist til å farge/klippe selv om det er litt dyrt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å tatt en tur til Fred for å fikse øyenbryna, men klipp og og farge kunne jeg helst tenkt meg å få gjort hos de som styler deltakerene i Bli ny mor og datter på kanal Fem. De er utrolig flinke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...