Måndagsbarn Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Hei! Skal en tur til Budapest nå på søndag, og har planer om å kvitte meg med noen tusenlapper:) Kjæresten min og jeg trenger begge litt sommerklær; et par sommersko til ham, noen skjorter og en shorts eller to. Selv trenger jeg litt undertøy, noen sommerlige overdeler/topper og kanskje en kjole. Noen som har vært i Budapest eller kjenner til gode shoppingmuligheter/spennende butikker som vi ikke har hjemme som vi burde sjekke ut?
Vulpes Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Har vært i Budapest, ja! Herlig by. Var der i 8 dager, og her er mitt reisereferat: http://tonjesdagbok.blogspot.com/2011/05/bilder-og-referat-fra-budapest.html Som du ser på kartet er det Váci Utca (en gågate) jeg likte best når det gjelder shopping. Massevis av vanlige butikker hvor oss dødelige har råd til å shoppe, og mye fint. Ándrassy út er også en slags handlegate (bilvei), men så vidt jeg så var det bare ekstremt dyre merkebutikker der (av typen Armani, Gucci osv.) Vi var også innom et shoppingsenter på Buda-siden av elven, fant flere ålreite butikker der, men jeg husker dessverre ikke hva senteret het. Men om du googler shoppingsentere i Budapest finner du sikkert en oversikt 1
Måndagsbarn Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 Har vært i Budapest, ja! Herlig by. Var der i 8 dager, og her er mitt reisereferat: http://tonjesdagbok.blogspot.com/2011/05/bilder-og-referat-fra-budapest.html Som du ser på kartet er det Váci Utca (en gågate) jeg likte best når det gjelder shopping. Massevis av vanlige butikker hvor oss dødelige har råd til å shoppe, og mye fint. Ándrassy út er også en slags handlegate (bilvei), men så vidt jeg så var det bare ekstremt dyre merkebutikker der (av typen Armani, Gucci osv.) Vi var også innom et shoppingsenter på Buda-siden av elven, fant flere ålreite butikker der, men jeg husker dessverre ikke hva senteret het. Men om du googler shoppingsentere i Budapest finner du sikkert en oversikt Tusen takk, Tonje! Pluss til deg:)
Måndagsbarn Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2012 Ser at hotellet vi skal bo på ligger rett ved den baren du beskriver! Spennende:) Da blir det nok en tur dit, og til den restauranten på kartet ditt; Spinoza!
Vulpes Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Ser at hotellet vi skal bo på ligger rett ved den baren du beskriver! Spennende:) Da blir det nok en tur dit, og til den restauranten på kartet ditt; Spinoza! Jaaa :D Så gøy! Du må komme tilbake til denne tråden etterpå å fortelle hva du synes om baren og Spinoza Og GOD TUR! Endret 29. mai 2012 av Tonje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå