Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #1 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det veldig turn-off hvis en jente som skal til å suge deg ber deg vaske penis først? Eller er dette bedre enn om hun gjør det på deg, og du ligger der og ikke føler deg ren? Hva er valig praksis? Ett spm til.. Bør man suge en gutt som ikke er omskjært annerledes enn en som er det? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. februar 2004 #2 Del Skrevet 2. februar 2004 Er det veldig turn-off for piken å suge kuk hvis ikke gutten har vasket den først? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #3 Del Skrevet 2. februar 2004 Er ikke enig med deg i det sexy. Jeg syns det er mer turn on å suge en kuk som smaker kuk, enn en som er helt ren og nyvaska. Selvfølgelig, jeg mener ikke at den skal være skitten, illeluktende, men den må både smake og lukte som en kuk for at opphisselsen skal bli maksimal. Vet ikke hvordan det er å suge en omskåren kuk, men jeg VET at for at det skal bli bra, så må du selv like å suge, ellers blir det bare helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #4 Del Skrevet 2. februar 2004 Elsker å suge, men har aldri sugd noen som ikke har vært omskåret. Kan det ikke lett samle seg ting og tang under forhuden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. februar 2004 #5 Del Skrevet 2. februar 2004 Elsker å suge, men har aldri sugd noen som ikke har vært omskåret. Kan det ikke lett samle seg ting og tang under forhuden? jo det er derfor man drar forhuden tilbake når man vasker den da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #6 Del Skrevet 2. februar 2004 Min erfaring: Dusjer han hver dag så er det uannsett ikke noe problem. Omskjæring.....ehhh...null erfaring..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. februar 2004 #7 Del Skrevet 3. februar 2004 Det kunne aldri falle meg inn å be en mann vaske seg før sex. Er han så skitten og full av uhumskheter at han må vaskes først, sier jeg heller nei takk. Er enig med innlegger som skrev at det smaker bedre med pikk enn såpe. Det er jo smaken av mannen som gjør en kåt. Når det gjelder de som er omskåret, så er det stort sett det samme, bare litt "mindre å leke med".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. februar 2004 #8 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er jo ikke alltid at en oppdager at mannen er uvasket før en er godt i gang, da. Og det kan jo være litt kjipt å oppdage det først da. (Turn off) Jeg ville heller ikke bedt fyren om å vaske seg rett før vi hadde sex, men forventer at han dusjer hver dag, og vasker seg godt der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. februar 2004 #9 Del Skrevet 3. februar 2004 Som vanlig enig med du Greeney. Vanlig renslighet og stell av nedre regioner er jo å forvente. Jeg har en gang, for leeeeeenge siden vært borte i en ren og pen mann, som hadde så skitten tiss at jeg sa takk for meg og gikk. Det tror jeg faktisk er det eklseste jeg har opplevd, og aldri i verden om det hadde hjulpet å vaske ham. Da var det liksom for sent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 3. februar 2004 #10 Del Skrevet 3. februar 2004 Så lenge mannen dusjer hver dag og da er nøye med vask av penisen sin så er det vel ikke noe problem. Jeg ville nok aldri bedt en mann om å vaske den først, da hadde jeg heller latt det være.. men jeg har bedt menn om å vaske hendene sine før de begynner å klå på meg :oops: Det er ikke stor forskjell på sugeteknikken dersom mannen er omskåret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. februar 2004 #11 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har en gang, for leeeeeenge siden vært borte i en ren og pen mann, som hadde så skitten tiss at jeg sa takk for meg og gikk. Han hadde vel ikke lært åssen han skulle vaske seg, da. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 3. februar 2004 #12 Del Skrevet 3. februar 2004 Resten av mannen var helt grei, det var det som var så fælt. I tillegg var han omskåret, så det skulle strengt tatt ikke være så skittent der :-? Ikke tenke mer på det nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 3. februar 2004 #13 Del Skrevet 3. februar 2004 For å holde oss til _temaet_: Nei, jeg ser ikke problemet med det. Det er da ganske naturlig at man ikke vil oralisere uten at ting er rent og pent. Man vasker seg før man går på fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 3. februar 2004 #14 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er nok ganske mange menn som ikke kjenner til begrepet underlivshygiene. Vi jenter må kjenne til riktig hygiene etc. pga. mensen mens gutter gir mer f. Kunne vært gøy og vite hvor mange menn som bruker underlivssåpe hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petter Skrevet 3. februar 2004 #15 Del Skrevet 3. februar 2004 vasker meg hver dag, så tror ikke det er noe problem, men hvis jeg skulle føle meg skitten, så ville jeg nok ikke latt meg suge, eller gått og vasket meg.. kanskje ikke så mange menn som har hørt om underlivssåpe, men trodde nå de fleste vasket seg(?) vi bruker vanlig kroppssåpe, ikke så veldig følsom hud at noe annet trengs kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #16 Del Skrevet 3. februar 2004 Kunne ikke tenke meg sex uten å vaske meg nedentil. Kunne heller ikke tenkt meg å slikke og suge dama uten at hun hadde vasket seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 3. februar 2004 #17 Del Skrevet 3. februar 2004 Det er jo mulig å foreslå en felles dusj!! Det er jo både opphissende og et deilig forspill..og ingen av partene føler seg ille til mote :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste Skrevet 3. februar 2004 #18 Del Skrevet 3. februar 2004 Begge må være rene lukt i fra penis eller fra meg er ikke noe serlig fristende for noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. februar 2004 #19 Del Skrevet 3. februar 2004 syns det er turn off hvis det ikke smaker noenting fra jenta jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 4. februar 2004 #20 Del Skrevet 4. februar 2004 Viktig at begge er vasket ja. nesa mi er ømfintlig :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå