Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg vil gjerne høre fra dere som har brukt serum (essens) fra Decleor. Hvilket har dere brukt og hva er deres erfaringer? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg bruker neroli, da det er den som fint kan brukes av alle hudtyper (?). Jeg tar 3 dråper og fordeler det over hele ansiktet før jeg "patter" det inn med håndflatene også tar jeg på hudkrem. Jeg får i hvert fall en fantastisk glød av det, men det er ganske dyrt, så jeg sørget for få to prøver på det før jeg kjøpte det i stor størrelse =)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor fikk du prøver på det? :)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvor fikk du prøver på det? :)

Jeg husker ikke helt, men det var en hudpleiesalong av en eller annen sort i Stavanger. Tror det bare er å spørre på plasser hvor de selger det. De fleste sier nok ja, da det bare er naturlig at man vil teste så dyre hudpleieprodukter før man kjøper stor størrelse :jepp:

Skrevet

Jeg har prøvd vitamin C+-serumet (husker ikke helt hva det heter), men jeg var ikke veldig imponert. Jeg merket ikke til forbedring og det ga null fukt (som damen sa at det også ga siden det ar en olje). Men det er nå så. Var veldig fornøyd med 10-dagers kuren deres og har tenkt å gå på en ny en nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...