Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #1 Skrevet 2. februar 2004 Jeg er en 22 år gammel jente som møtte en kar på byen sist helg. Vi prata en hel kveld, og hadde det kjempetrivelig i lag. Vi flørta mye, men ikke fysisk. Har vært på to "dater" med ham siden. Da har vi også bare sittet og snakka, men kyssa hadet når vi har skilt lag. Jeg er absolutt ikke klar for et forhold, og aner ikke om han tenker på det. Dog vil jeg gjerne ha han som venn! (Og gjerne kysse litt uten at det blir noe mer) Ja, jeg skjønner at jeg bare kan finne det ut ved å bringe det på bane en gang vi snakker sammen. Men jeg lurer på hvodan! Er så kløne på å si sånne ting. Og føler meg innblisk hvis jeg sier " Du, jeg kunne ikke tenke meg å bli sammen med deg", hvis han i alle fall heller ikke vil! Derfor lurer jeg på om noen kan gi meg tips til hvordan jeg kan få det ut. Må også sies at jeg skal ha praksis i en annen kant av landet om en måned, så har en grunn å komme med.
Joplaya Skrevet 2. februar 2004 #2 Skrevet 2. februar 2004 La tiden gå siden det bare er en mnd. Behandle han som en venn, uten noe mer. Om han tar det opp har du muligheten til å snakke om det uansett. Om han var en jente du ville være venninne med, ville du kysset henne da? Lurer bare på hva du skal med kyssing når det passer deg selv om du bare vil ha han som venn :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå