AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Leste i decleor øyekrem-tråden at en AB anbefalte et bra hudprogram. Håper denne personen, eller andre flinke, har lyst til å hjelpe meg litt Jeg er i mitt 26 år, og har hatt rynker under øynene i mange år. Hater dem! Noen sier at det er tørrhetsrynker, så jeg har prøvd mange ulike fuktighetskremer til øyepartiet - uten forbedring. Det jeg bruker nå: Morgen: -Tonic fra Decleor (Aroma Cleanse) -Fuktighetskrem ansikt: Decleor Hydra Floral -Øyekrem fra Jan Marini (Transformation eye cream) Denne er straks slutt Kveld: -Ansiktsservietter fra First price (har prøvd andre, men huden reagerer på de) -Tonic fra Decleor -Øyesminkefjerner Nivea -Fuktighetskrem ansikt: Decleor Hydra Floral -Øyekrem fra Jan Marini (Transformation eye cream) Nå har jeg jo blitt over 25 år, og da sies det at man bør begynne å bruke anti-age. Decleor ansiktskrem har jeg mye igjen av, men trenger ny øyekrem asap. Hadde blitt superglad hvis noen kunne anbefale produkter til meg Leste at det ble anbefalt f.eks serum, men jeg går meg helt vill i jungelen. Og det samme at det ble anbefalt kremer med det og det innholdet. Da blir jeg helt forvirra. Så jeg vil gjerne gjerne ha spesifikke anbefalinger Har tidligere brukt Jan Marini (ble for dyrt), MD formulations, og ulike parfymerimerker (mange av disse tåler jeg ikke, får utslett og hovner opp i ansiktet)
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #2 Skrevet 30. mai 2012 Leste i decleor øyekrem-tråden at en AB anbefalte et bra hudprogram. Håper denne personen, eller andre flinke, har lyst til å hjelpe meg litt Jeg er i mitt 26 år, og har hatt rynker under øynene i mange år. Hater dem! Noen sier at det er tørrhetsrynker, så jeg har prøvd mange ulike fuktighetskremer til øyepartiet - uten forbedring. Det jeg bruker nå: Morgen: -Tonic fra Decleor (Aroma Cleanse) -Fuktighetskrem ansikt: Decleor Hydra Floral -Øyekrem fra Jan Marini (Transformation eye cream) Denne er straks slutt Kveld: -Ansiktsservietter fra First price (har prøvd andre, men huden reagerer på de) -Tonic fra Decleor -Øyesminkefjerner Nivea -Fuktighetskrem ansikt: Decleor Hydra Floral -Øyekrem fra Jan Marini (Transformation eye cream) Nå har jeg jo blitt over 25 år, og da sies det at man bør begynne å bruke anti-age. Decleor ansiktskrem har jeg mye igjen av, men trenger ny øyekrem asap. Hadde blitt superglad hvis noen kunne anbefale produkter til meg Leste at det ble anbefalt f.eks serum, men jeg går meg helt vill i jungelen. Og det samme at det ble anbefalt kremer med det og det innholdet. Da blir jeg helt forvirra. Så jeg vil gjerne gjerne ha spesifikke anbefalinger Har tidligere brukt Jan Marini (ble for dyrt), MD formulations, og ulike parfymerimerker (mange av disse tåler jeg ikke, får utslett og hovner opp i ansiktet) Har tenkt på dette spørsmålet. Har ikke lyst til å anbefale hudprogram med spesifikke produkter uten å ha sett på huden din. Men jeg kan ihvertfall gi deg noen tips som kan være gode å ha: - Når du står i en salong som selger produkter og personen prøver å selge deg MATIS for sensitiv hud, for eksempel. Ikke kjøp den ene kremen. Kremen er laget for en hel serie for sensitiv hud og produktet er konsentrert for stoffer i den serien den tilhører. Alle kremer som er gode, går nødvendigvis ikke sammen. - Det er visse ting du burde kunne forvente i rutinen: 1) Vitamin C 2) Vitamin A 3) AHA 4) antioksidant 5) Fuktighet. (Hvis dette var enklere) - Personen som selger deg en full serie burde tilby gratis hudsjekk og veiledning. Ikke forvent å bli tatt mindre seriøst enn det! En hudlege og hudekspert burde vite hvor tungt det er å gå med plager på huden mens ingenting hjelper. Du skal bli tatt seriøst og huden din skal bli tatt individuelt. - Når du har fått en serie og et hudprogram MÅ det følges nøye. Det må du virkelig huske på! Har personen skrevet at du bare skal sove med en peelingskrem, er det som regel fordi den ikke er bra i sollys osv. Hvis det er skrevet at du skal ta en dråpe må du bruke en dråpe! Ofte kan de også skrive at du skal bruke et spesifikt produkt forsiktig, kanskje du skal bruke det to ganger i uken i tre uker, så gjør man det. Enda en gang: Følg rutinen! - Råder deg til å kjøpe en serie hvor du vet at du får alle disse behovene dekkes. Daglig: - Rens - Toner - Gjerne to serumer (en med vit C og en med vit A) - Fuktighetskrem Ellers: En peelingskrem/produkt som brukes innimellom for å fjerne døde hudceller. Når det gjelder øyepartiet ditt så høres det ikke så veldig bra ut at du høres så tørr ut. Gå til fastlegen før du kjøper flere kremer, hvis du tror det kan være en god ide. Ellers burde du se etter en ørekrem som tar seg av lekkasje i blodkar, forhindrer dannelse av poser og strammer opp huden og gjør den mykere. Men øyepartiet ditt høres veldig tørt ut, og det virker som at du har brukt mye penger på det. Kort oppsummering: -Øye: Fastlege -Ansiktsservietter fra First price: Ikke bruk det lenger. Gå for så mildt som mulig i krem eller gel form, ikke servietter. Bruk bomull og lunket vann. - Finn hudprodukter som gir deg vitaminene huden trenger. Eks på en god serie som jeg fant var: http://www.cicamed.se/www/pages/inci.asp?Locale=sv_SE Håper det hjalp. Ønsker deg lykke til! 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå