aviccii Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Vurderer å kjøpe meg en Ipad, og lurer på hvorfor jeg bør gjøre det, eventuelt ikke gjøre det... :gjeiper: Noen som kan svare meg på dette?
Blod Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har iPad, og bruker den egentlig ikke noe særlig. Men det er fordi jeg alltid har 100 faner oppe, og det går ikke på iPad, så dataen frister mer, hehe. Og java funker ikke på den. Men jeg anbefaler den likevel, skulle bare ønske jeg hadde kamera på min. Den er veldig praktisk hvis man skal på besøk til noen andre, eller bare ut av huset da, hvis man har tilgang på internett.
Gjest Meridius Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Blod du anbefaler Ipad, men allikevel gir du inntrykk at PC din er bedre. Du sier heller ikke hvorfor du anbefaler den. Mobiltelefon kan jo gjøre akkurat det samme++
Gjest bazibaz Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Det eneste jeg syns iPad-en er veldig kjekk til er tegneserier. Edit: men jeg må få presisere at jeg aldri hadde kjøpt meg det selv. Endret 29. mai 2012 av bazibaz
Okapi Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har brukt en sånn dings en del, men ender nesten alltid med at jeg blir irritert og henter PCen isteden. Tastemangelen gjør surfingen slitsom for min del, og å for eksempel skrive et innlegg her er et pes. Padder er fine til ren lesing (PDF, e-bøker), men til hjemmebruk føler jeg ellers ikke de er noe særlig. Skulle jeg kjøpt en sånn ville det primært vært til buss- tog- og flybruk, der en PC blir kronglete og en mobiltelefon for liten.
Karmosin Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Jeg bruker iPaden til alt jeg før brukte laptopen til, og savner overhodet ikke de såkalt bærbare (dvs. blytunge, digre) maskinene jeg har hatt. Det eneste jeg ikke gidder å bruke den til er blogging, fordi jeg vil ha et ordentlig tastatur om jeg skal skrive mye. Spørsmålet er hva man vil bruke den til, som det er en annen tråd her om, og om bruken tilsier at en tablet er mer det man trenger enn en voksen datamaskin eller en forvokst mobiltelefon eller hva man nå ellers har. Min pad er med meg overalt på jobb og privat, men jeg har altså ikke en mobil med gigantskjerm. Jeg har bevisst valgt en nett mobil i tillegg til paden. Jeg vet ikke om jeg noensinne kommer til å gidde å kjøpe meg en laptop igjen, men det blir ny tablet når iPaden tar kvelden. Da skal jeg undersøke markedet på tablets MED tastatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå