AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 Vel, rett ut og ærlig nå. Kom en jente bort til meg ute på byen som ville bli bedre kjent med meg og det er sjeldent at jenter kommer bort og sjekker meg opp, pleier som regel å være omvendt. Veldig stilig at noen jenter gjør dette! Men nå har jeg uansett et lite luksus problem fra min side og det er det som er poenget. Jeg våknet opp dagen etter og husket ikke noe av selveste sexen kvelden før, sett bort i fra små glimt og vi endte opp med å ha sex igjen når vi våknet. Sexen var utrolig dårlig og hele dama lå helt stille og laget lyder/stønning som ikke hørtes ut som naturlig stønning, og jeg måtte lukke øynene og fantasere om noe annet for å komme. Hun sa at det var deilig etterpå, å det kan jeg nesten ikke tro.... Før hun skulle gå sa var jeg ærlig med henne. At jeg ikke var ute etter noe forhold eller gjentagelse, og jeg sa til og med at jeg var forelsket i en annen for å ikke gi henne noen gale signaler. Likevel har jeg blitt kontaktet og spurt om "vi skal finne på noe" to ganger etter helgen. Jeg kommer ikke til å møte ho mer. Liker ikke utseendet hennes og føler ingen tiltrekning eller lysten etter noe mer. Beklager om det høres kaldt ut. Kan huske at hun hadde svært ansikt, klovnete glis og sjelende øyne som gikk hit og dit. Er ikke den kjekkeste av dem alle jeg heller, men her ble jeg nok litt revet med og opptatt av oppmerksomheten da hun sjekket meg opp. Prøvde å være ærlig og har bare gitt henne høflige avslag på å møtes i ettertid. "opptatt osv". Vært snill og respektfull, mener nå jeg. Men da fikk jeg bare en venneforespørsel på facebook i tillegg! Hvis jeg skal møte ho eller ha mer kontakt nå kommer det bare til å være av sympati og det blir helt feil. Føler meg som en tosk. Hvordan kan jeg gi avslag uten å såre en jente?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 jeg liker best når folk bare fader ut. svarer ikke på melding osv. jeg liker best å gjøre det selv og. orker ikke sånn prat.... det er måten jeg liker det. men er jo ikke alle som skjønner slikt. og da ender jeg opp med en dårlig variant.jeg begynner å bli skikkelig frekk. ikke den beste løsninga men jeg blir kvitt unødvendige mannfolk og damer. bare skriv: ta et hint,jeg er forelsket i en annen. det er en fin måte å si det på.
Gjest Katten. Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 Den beste måten å gi avslag, er å faktisk gi direkte avslag. Det er bittert der og da, men det sårer mer å pakke det inn. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Det er ikke alle som tar hint like godt, og det er ikke alltid hint er så tydelige som man selv tror. Du bør f.eks. ikke si at du er opptatt, du bør si rett ut at du ikke ønsker kontakt med henne. Jeg stusser likevel over at hun i det hele tatt tar kontakt etter at du var såpass klar i starten, det at hun fortsatt prøver gjentatte ganger etterpå kan tyde på at hun tror du kan overtales eller at hun har dårlige antenner. Og det er vel strengt tatt ikke ditt problem, så lenge du er tydelig. Jeg syns du bør si rett ut at du ikke ønsker noe mer kontakt. Vær tydelig,og vær klar på at det er definitivt. Selv om hun kan bli litt såra i begynnelsen, så gir du henne i alle fall ikke falske forhåpninger på den måten.
Gjest Katten. Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 jeg liker best når folk bare fader ut. svarer ikke på melding osv. jeg liker best å gjøre det selv og. orker ikke sånn prat.... Og der har vi den feige måten som har gjort x antall mennesker meget forbannet opp gjennom tiden. Ha i det minste ballene (evt eggstokkene) til å gjøre ting klart. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Og der har vi den feige måten som har gjort x antall mennesker meget forbannet opp gjennom tiden. Ha i det minste ballene (evt eggstokkene) til å gjøre ting klart. jeg foretrekker at folk gjør det samme med meg.folk må da få lov å foretrekke akkurat hva dem vil.
Cuddlegirl Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Ikke bruk den metoden der du ikke svarer på meldinger, ikke tar telefonen når hun ringer og ikke sier hei om du møter hun ute. Si heller til henne at du ikke føler noe tiltrekning eller kjemi mellom dere, og at det bare var en engangsgreie som ikke kommer til å skje igjen. 4
SkiZy Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Kanskje hun liker å jakte på deg. Mange som får avslag har et håp om å få bli likevel. Gi avslag på venneforespørselen hvis du ikke vil ha henne som venn på FB og si at du beklager om du har gitt noen gale inntrykk, men at du er forelsket i noen. Å si hei til henne når du møter henne vet jeg ikke, men det kan jo funke hvis hun bare går videre og bare går til sitt. Litt vrient, men det er ihvertfall det som kom frem i meg atm.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Har vært der selv. Si rett ut at du ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 Det beste er å gi folk et ærlig svar, selv om det kan virke kaldt der og da så sårer man som regel mye mindre enn å bare la være og svare og ignorere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå