Gå til innhold

Når du får lyst til å dra i parken/kafe....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lar du deg noen gang forhindre i å gjøre noe i den dur fordi du ikke har noen å dra med, eller fordi du må ha noen å prate med eller rundt deg hele tiden med mindre du er hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

På ingen måte. Går også på konserter alene, kino alene og reiser til utlandet alene. Har aldri sett problemet. Jeg trives veldig godt med meg selv og liker å sitte og tankespinne for meg selv. Dessuten blir man alltids kjent med noen om man går inn for det. :)

Endret av OhSerendipity
  • Liker 7
Skrevet

Jeg går i parken, selv om jeg er alene, men ikke på kafé... Hva skal man gjøre på en kafé, når man er der aleine? Drikke kaffe og se på menneskene som går forbi? Det er sikkert noen av de som passerer, som har flott rumpe, så det hadde kanskje vært noe like vel?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg kan godt gå i parken alene. jeg bor forsåvidt rett ved siden av en park,kan gjerne gå i den vis jeg føler for det. jeg har ikke hage,så kan godt gå der å lese en bok eller noe.

kafè har jeg aldri vært på alene. faktisk,men mindre jeg bare skulle kjøpe noe å gå. men er det du som hadde samme tråd i stad om å reise alene eller?

Skrevet

Jeg går i parken, selv om jeg er alene, men ikke på kafé... Hva skal man gjøre på en kafé, når man er der aleine? Drikke kaffe og se på menneskene som går forbi? Det er sikkert noen av de som passerer, som har flott rumpe, så det hadde kanskje vært noe like vel?

Lese bok, høre på musikk, drikke kaffe og fundere over livets realiteter? :nigo: Jeg kan bli så lost i mine egne tanker at jeg ender opp med å bli sittende i et par timer selv om jeg bare skulle "ta en kaffe".

• Liker 8
Skrevet (endret)

Brukeren over er nok inne på noe.. Jeg foretrekker å sitte alene på kafe og stirre på rumpa til de som går forbi :lur:

Kan godt gå på kafe, i park og på kino etc. Sistnevnte har jeg ikke interesse nok for til å gjøre alene og hadde ergo kjedet meg, fordi jeg ikke har hatt en eneste film som jeg har vært så interessert i at jeg måtte se den på kino alene omså. Hvis jeg hadde fått noe ut av det hadde det vel vært noe annet, kanskje det kommer en film i fremtiden. Kafe får jeg noe ut av uansett om jeg er med noen eller ikke. Det samme gjelder parken.

Endret av SkiZy
Skrevet

På ingen måte. Går også på konserter alene, kino alene og reiser til utlandet alene. Har aldri sett problemet. Jeg trives veldig godt med meg selv og liker å sitte og tankespinne for meg selv. Dessuten blir man alltids kjent med noen om man går inn for det. :)

Ditto

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen problem med å dra alene verken i parken eller på cafe, og ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Leser aviser eller en god bok mens jeg tar en kaffitår og kikker på folk, gjør det ofte.

Jeg må vel kanskje innrømme etter å ha sitt alle ensomhets trådene og ”hva skal jeg gjøre på i dag når jeg er alene” trådene her inne i den siste tiden at jeg har vært litt forundret, fordi det virker som om folk ha folk rundt seg hele tiden. At det er så mange som blir litt lost når man må tilbringe tid med seg selv, at de velger å ikke gjøre noe og selv da blir tiden nesten utholdelig.

I de siste dagene tror jeg nok at jeg har sitt flere mennesker aleine på et pledd i parken enn jeg har sitt flere sammen i parken, og som noen smarte var inne på her, man kan alltids komme i prat med noen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg koser meg både på cafe og i parken alene. Har ofte med hunden så helt alene er jeg jo ikke alltid men uansett..jeg blir også lett lost i mine egne tanker og nyter det.

Sliter med tinnitus og kjenner at det blir verre jo mere sosial jeg er, mulig det og er noe av grunnen til at det er godt å være alene.

Skrevet

Jeg drar alene på kafe flere ganger i uka! Kan hende det har noe å gjøre med at jeg er mamma til to små og alenetid er en dyrebar vare :fnise:

Var alene i parken senest forrige torsdag.

Gjest Surrehodet
Skrevet

Det er helt fantastisk å gå alene i parken, eller sitte alene på kafe.

Jeg antar at TS er redd for hva andre tenker når h*n sitter alene, "Viggo venneløs" er iallefall ikke i mitt hode når jeg ser noen nyte alenetilværelsen. Jeg tenker heller nok slik som, fy søren så deilig -om jeg i det hele tatt legger merke til det.

Skrevet

Jeg går i parker alene, på café og restaurant alene, på kino, museum, galleri, konsert og stort sett det meste alene. Trives i mitt eget selskap. Jeg er gift og har venner og familie og hele pakka, men den beste cafétida er den jeg tilbringer med avis eller bok og folkekikking.

Skrevet

Jeg liker å dele opplevelser med andre, så helst gjør jeg de tingene med andre. Er ofte på kafe alene, men da er det som regel fordi jeg har en time å drepe i mellom noe jeg skal gjøre. Godt å sitte å kafe alene syns jeg.

Halve morroa med kino i mine øyne er å diskutere filmen man har sett over en øl etterpå, så da ser jeg heller en film hjemme om jeg skal være alene.

Gjest Nenya82
Skrevet

Nå har vi ingen park i nærheten som jeg ville dratt til,men når jeg har bodd andre steder så har jeg gjort det.Ser ikke problemet,for har alltid med meg en bok/blad og ipod.Syns det er fint å tilbringe litt tid alene jeg :)

Kafe har jeg ikke gått på alene i Norge enda,men kanskje jeg skal ta å gjøre det en dag :) Sikkert lurt å ha med seg en avis,bok eller et blad om man er redd for å føle seg litt dum der man sitter alene,men jeg har sett mange som er alene på kafe og jeg tenker aldri noe spesielt om dem.Kanskje de er på shopping alene,kanskje de venter på noen eller kanskje bare de liker å være alene :)

Ellers gjør jeg ganske mye alene selv om jeg har samboer,men er jo ikke alt han er interessert i å være med på.Nå er jo jeg litt viggo venneløs,men det vet jo ikke de som ser meg uansett :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går fint i parken, konserter, pub og utested (dog kjent og sjansen for at bekjente dukker opp er stor) kino og cafe alene. På cafe og parken så er cluet å ha en bok eller et blad å lese på. Da leser man litt og kikker litt på folk. Hadde en sommer hvor jeg nærmest gikk fra cafe til cafe med boka mi. Så lenge jeg har noe aktivt å gjøre så går det helt fint.

Skrevet

Nei, ofte foretrekker jeg å gjøre slike ting alene. Da kan jeg gjøre mine ting i mitt tempo

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Klart jeg går i parken eller på café alene, det er jo kjempedeilig. Å sitte i vinduet på en café og se på alle som går forbi, lese en bok, løse verdensproblemer og supe kaffe er jo helt herlig. Har vært på kino alene en gang uten at det frister til gjentagelse - men det var nok mest fordi filmen var dørgende kjedelig. Å reise alene er også deilig, da har man ingen andre enn seg selv å passe på.

Gjest Eluveitie
Skrevet

Alt jeg kan gjøre sammen med andre, kan jeg også gjøre alene. Og det er deilig.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...