Gå til innhold

Om du måtte velge en eneste blomst...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, om du måtte velge en blomst , busk eller tre til din hage , hva hadde du da valgt? Og hvorfor?

Jeg hadde valgt ett morell el kirsebær tre , de er vakre om våren i blomst , og bærene er gode.....

Videoannonse
Annonse
Gjest uAnonymBruker
Skrevet

peoner. De svære fyldige rosa. Fordi det er det vakreste jeg noen gang har sett.

Skrevet

Vannliljer

Skrevet

Rosebusk :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Plommetre.

Skrevet

Da ville jeg nok valgt liljekonvall, fordi den får meg til å tenke på gode stunder med mennesker som har betydd svært mye for meg. I tillegg er det en vakker og velduftende plante, og jeg liker at man må nært på for å se hvor fin den egentlig er.

Gjest Peaches
Skrevet

solsikke.det er min favoritt blomst.selv om det finnes så mye fint i av blomster og busker.

• Liker 1
Skrevet

Store pudderosa peoner. Jeg kunne druknet i de, også dufter de fantastisk. Skal ha stoooor bukett peoner hvis jeg gifter meg engang. Men jeg tror ikke jeg kunne fått de til å vokse i hagen min.....

Skrevet

Jasmin, for at jeg liker dem.

Gjest Fiolett
Skrevet

Ja, det måtte vel blitt fiol, det! :)

De er så klare i fargene og ser rett og slett sterke ut, selv om de ikke er så store.

Skrevet

Klematis :fnise:

Gjest notetur nomen
Skrevet

Jeg hadde valgt rosebusk for det syns jeg er fint. Også kan man pusle litt med dem og få pene blomster som man kan klippe av og ta i vase inne.

AnonymBruker
Skrevet

Passionsblomst, fordi den er så utrolig facinerende. og man kan få pasjonsfrukter :)

AnonymBruker
Skrevet

Syren. fordi de er vakre og lukter sommer :-D

AnonymBruker
Skrevet

Forglemmegei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...