HedvigR Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Bor du i nærheten av Oslo? I så fall joiner jeg gjerne denne musikalklubben, for jeg elsker musikaler!!! Har hittil sett Cats, Jesus Christ Superstar x2, Les Miserables x2 og Phantom of the Opera live på scenen hittil, og resten av de store kjente på film. Jeg bor i Trondheim dessverre, men er på Østlandet i sommer så hvis det skal være noen treff da slenger jeg meg med :D
Vulpes Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg bor i Trondheim dessverre, men er på Østlandet i sommer så hvis det skal være noen treff da slenger jeg meg med :D Men da synes jeg vi skal få til et treff :D Hvem stiller hjemmet sitt til disposisjon så vi kan vorse oss til gladlaks-humør før vi stikker på byen?
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Men da synes jeg vi skal få til et treff :D Hvem stiller hjemmet sitt til disposisjon så vi kan vorse oss til gladlaks-humør før vi stikker på byen? Jeg! Jeg bor i en kontainer på havna Hva er galt med kafeer?
Vulpes Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Jeg! Jeg bor i en kontainer på havna Hva er galt med kafeer? En container fungerer om været tillater det. Ingenting galt med kafeer, men om man skal drikke er det sabla dyrt å ikke vorse først. Men dette kam vi kanskje ta i egen trefftråd
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 En container fungerer om været tillater det. Ingenting galt med kafeer, men om man skal drikke er det sabla dyrt å ikke vorse først. Men dette kam vi kanskje ta i egen trefftråd Sånn tenker ikke vi avholdsfolk på
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 avholdsfolk er kjedelige. fordi vi kan gjenfortelle hele kvelden på byn? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 avholdsfolk er kjedelige. Motstrides. 2
Strange Doll Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 avholdsfolk er da minst like artig som folk som drikker.
Silfen Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er mye mer moro i fylla. Når jeg drikker en gang i året så sier det at jeg er jævlig kjedelig. 1
Vulpes Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 fordi vi kan gjenfortelle hele kvelden på byn? Haha, det klarer som regel ikke jeg selv om jeg ikke har drukket :gjeiper: Hadde to år uten alkohol grunnet medisiner og matintoleranser, så fikk prøvd meg både på fest og delvis på byen uten alkohol. Konklusjonen min var at det fungerer ypperlig å feste uten å drikke, og jeg kjente ikke på noe drikkepress, fikk heller ingen kjipe kommentarer. Men foretrekker nok alkohol i de fleste tilfeller. Regner med at kommentaren til "gjest" om at avholdsfolk er kjedelige var en spøk. Kan liksom ikke tro noe annet, for det blir bare for dumt 1
Gjest BM2 Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Haha, det klarer som regel ikke jeg selv om jeg ikke har drukket :gjeiper: Hadde to år uten alkohol grunnet medisiner og matintoleranser, så fikk prøvd meg både på fest og delvis på byen uten alkohol. Konklusjonen min var at det fungerer ypperlig å feste uten å drikke, og jeg kjente ikke på noe drikkepress, fikk heller ingen kjipe kommentarer. Men foretrekker nok alkohol i de fleste tilfeller. Regner med at kommentaren til "gjest" om at avholdsfolk er kjedelige var en spøk. Kan liksom ikke tro noe annet, for det blir bare for dumt "gjest" er ikke glad i meg for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå