AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Vi ønsker ikke den tradisjonelle brudemasjen til Mendelssohn, så lurte på det er noen forslag til fine pianostykker man kan bruke?
Gjest blackbird Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Bridal Chorus by Wagner - Wedding Ceremony Music
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Tusen takk. Den er også veldig fin, men den er vel like tradisjonell som Mendelssohn sin. Ihvertall er det kun de to jeg forbinder med bryllup. Det finnes vel noen andre også? Behøver absolutt ikke være "typisk" bryllup, bare et fint og romantisk pianostykke. TS
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #4 Skrevet 30. mai 2012 Pachelbel Canon in D er veldig fin synes jeg.
Havtorn Skrevet 30. mai 2012 #5 Skrevet 30. mai 2012 Grieg.. elsker den! den kunne jeg godt tenkt meg selv, ikke det mest tradisjonelle men den er så herlig.. går sikkert å sprite pittelitt opp også. Spørs jo litt på hva slags bryllup det er snakk om, er det noe digert og prangende hører en skikkelig marsj med. :D
Violen Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Jeg ser den er nevnt tidligere, men jeg er veldig glad i Pachelbel Canon i D, spesielt denne versjonen (ikke bare piano, da):
bobbi Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Jeg ser den er nevnt tidligere, men jeg er veldig glad i Pachelbel Canon i D, spesielt denne versjonen (ikke bare piano, da): Denne hadde vi som inngangsmusikk - veldig stemningsfullt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå